4.8 basert på 12 kundeomtaler

12 brukeromtaler

3 Modeller

Modeller

0

Et flott reisekamera

Bare kamerahus 01.06.2018 av Fotostene

Jeg har lenge lett etter et lite og lett reisekamera som er like bra som mitt fullformat kamera. Til slutt falt valget på Sony Alpha6300. Kameraet har alle funksjoner som mitt speilrefleks kamera og mere til. Autofokus med ansiktgjenkjenning er noe jeg setter stor pris på. Kameraet har masse innstillinger og mulighet for programering av knapper til funksjoner jeg trenger ofte. Bildekvaliteten konkurrerer med mitt fullformat kamera selv om sensoren er mindre. Dette var et av kriteriene for å velge dette kameraet. Det har en veldig god elektronisk søker med all nødvendig informasjon. Jeg har full kontroll på hvor jeg legger fokus i bildet. Det eneste jeg var misfornøyd med var at zoom objektivet 16-50mm ikke var skarpt. Dette ble skiftet ved reklamasjon og nå er jeg fornøyd.

Bildekvalitet

0

0

0

Allround kamera de luxe. Bærbart på alle turer.

Bare kamerahus 27.05.2018 av Linsa

Et kamera å vokse med. Fantastisk bildekvalitet og kjempebra video. Objektiver er ganske rimelige og gir tifredstillende bilder om du ikke jobber profesjonelt der 8 av 10 bilder bør sitte i alle situasjoner. Med Sony 6300 sitter 5 av 10 bilder garantert om du setter deg litt inn i kameraet og ikke oppsøker for krevende forhold i forhold til lys og avstand der fullformat kanskje er det riktige verktøyet.

Bildekvalitet

0

0

0

Beste i Klassen for Video!

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 07.05.2018 av jhny

Kjempe Kamera til god pris! Filmer i full 4k og superslow-motion for de som bruker mye video. Anbefales veldig, og er stor fornøyd med kjøpet av dette kamera på Elkjøp i Bodø.

0

0

0

Bra kamera

Bare kamerahus 08.03.2018 av Barsik123

Jeg er fullstendig amatør og hadde lyst på en kamera som jeg kan prøve å ta fine bilder. Har ikke lært meg trolig halvparten av det kamera kan. Savner bruksanvisning og video. Må lette på YouTube

Bildekvalitet

0

0

0

Supert kamera

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 07.03.2018 av mariosx

Har hatt dette kameraet i en ukes tid, og er superfornøyd. Har oppgradert fra et a5000, og kvaliteten er (sjokkerende nok ;) meget mye bedre. Kameraet tar svært gode bilder, og filming i 4k gir super kvalitet. a6300 er også hendig i størrelse og vekt, og er fint å ta med seg på tur. Vil anbefale dette kameraet for alle som ønsker seg noe litt mer avansert, uten at det skal koste skjorta :)

0

0

0

Sony A6300

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 05.03.2018 av Jonne66

Oppgraderte fra Sony A6000 til A6300. Svært godt kamera. Bedre batterikapasitet en lillebroren A6000 samt kjappere bildeprosessor. Absolutt fornøyd.

0

0

0

Bra, men kunne ha vært bedre.

Kamerahus + kraftig 16–50 mm zoomobjektiv 20.02.2018 av Marcims

Produktet er kompakt og er veldig grei å ta med seg. Det er bra at det kommer lite støy fra en røde videomicro som jeg bruker primært til dette kameraet. Utrolig bra at man kan lade kameraet via usb slik at jeg har flere ting på en lader. (USB-c hadde jeg vært takknemlig for). Personlig har jeg ikke opplevd noe overheting ennå. (sikkert fordi jeg bor i norge). Skulle ønske at når jeg filmer i s-log at støy fra skyggene var redusert. Samtidig burte det ha vært en flip-out skjerm som canon og panasonic har på sine kameraer. Autofokusen er ikke helt perfekt i forhold til ryktene, men den er mye bedre i forhold til min canon 700d. Det er også noen programvare-ting som er dealbreakere. Blant annet, hvorfor blir jeg minnet på når jeg tar opp i NTSC når jeg slår på kameraet jeg blir bare frustrert av det. Samtidig, jeg skulle ønske at jeg kunne programmere en av de c-knappene til å skifte mellom 4k 24p og 1080 120p slik at bytting mellom vanlig opptak og slowmotion blir mye lettere. Ellers, skulle ønske at farge-teknologien var litt mer som canons. Over alt, dette her er mye bra for pengene, mye av problemene antas at men kan fikses med en enkel frimware-oppdatering, men det ser ikke ut som sony har støttet dette kameraet på en stund

Bildekvalitet

0

0

0

Veldig rask fokus

Bare kamerahus 14.12.2017 av Feieren

Veldig bra kamera.Skarp 35m f1.8 Lett og ta med på tur.

Bildekvalitet

0

0

0

meget fornøyd, lite og kompakt

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 14.05.2017 av hluman

jeg har nå hatt mitt sony alpha a6300 i snart 3 uker og jeg er veldig fornøyd det levere opp til all forventing, jeg bruker nå en 50mm prime lens som funkere ypperligt til å ta portrett, og jeg har akkurat bestilit en 18- 105 mm f4, som jeg håper vil kunne gi meg en mer allsidig linse til og filme 4k med, eneste jeg kunne sagt som er negativt med dette kamera er at det ikke er touch skjerm men dette er ikke et krav for meg men bare en tilleggsfaktor. Med tanke på hvor mye kamera men får til denne prisen er det et veldig bra kjøp! anbefales sterkt!

0

0

0

Kvalitet !

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 21.04.2017 av Asteinnes

Brukt kvar dag i mnd. Upåklagelig bildekvalitet,ta utrulig raske fotoserieier. Bruker kameraet med manuelle innstillinger, men det er mulighet for auto og andre program. Mye mindre en et speilrefleks,derfor blir d alltid med på tur.

0

0

0

Lever opp til forventningene

ILCE-6300 / ILCE-6300L / ILCE-6300M 23.12.2016 av Eirikg

Undersøkte godt alle alternativ før jeg endte opp med a6300. Brukes 50/50 video/foto. Husk U3 minnekort for 4K video. Velg linser til ditt bruk. Eneste minus jeg kan finne er at 24p video mangler i PAL modus og i det du bytter så må den formatere SD kortet. Vil si det er et kamera du får best utbytte av om du er interessert i foto/video

0

0

0

kompakt, likevel profft kamera

Bare kamerahus 03.09.2016 av espenmevik

Meget fornøyd med kjøpet at dette kameraet. Kit-linsen 16-50 er bildekvaliteten greit men, jeg kommer til å anskaffe bedre linse etterhvert. Veldig gode WB justeringsmuligheter. Veldig gode muligheter til å endre programmerebare knapper. Kjapp fokusfølging, misser avogtil på focus-objektet. Krever kjapt U3 minnekort. Bruker ca. Processering av langtidseksponeringer, tar ca. like lang tid som selve eksponeringstiden. 2 minutter expo, tar ca. litt over 2 minutter for kameraet å pocessere til minnebrikken. Mangler microfiberklut, blåsebelg og sensorhus-lokk til kamerahuset som burde vært inkludert. Batteritiden er kortere enn mitt forrige Rx100mk3. Skjerm tilten er god nok, savner ikke muligheten for selfie-tilt, da dette kamerahuset hadde krevd mobilkran-lengde på tilten for å klare å bikke helt i selfie-stilling pga. EVF gummibelgen.

Bildekvalitet

1

0