4.6 basert på 11 kundeomtaler

0
1

14 brukeromtaler

0

Vært alle pengene!

PlayStation Vita 29.12.2013 av Tdog

Jeg synes at ``Playstation vita`` er et godt bruk av pengene. Når jeg og familien skal på tur er den fin og ha i bilen :D Den er bra konstruert til gaming og surfing. Jeg personelig mener at det er bedere og kjøpe denne istede for en ipad( eller IPAID too mutch). Det er bra grafikk, lyd kvalitet og god spillkvalitet. Denne enheten er morro for alle alders grupper og støtter online. Denne enheten kommer du til og ha gleden av lenge:D, det kan ikke bli bedere!, jeg lover

0

0

0

sonys minste konsoll

PlayStation Vita 12.12.2012 av benjaminn12

dette er den nyeste bæerbare spill konsoll no i 2012 den er har tutch og den har 3g,wifi,bluetooth og gps og den har to anologer og har go grafik god jul alle sammen :) hilsen ben i bergen

0

0

0

sonys minste konsoll

Hentet fra lefdal.com

0

0

0

playstation vita

ps vita er en mini version av playstation og en bedere version av psp den er håndholdt spill konsoll den har to analog spaker og den har berøringsfølsom foran og bak den er ikke så stor men er gøy og bra grafik når du kjøper den den er tar lang tid og lade (64timer 40 min) og en reise pakke får du med den varer i 9 timer den har 3g,wifi,ncf,gps og bluetooth 3g på denne er god og wifi hvis du er langt vekke hjemene fra kan du bruke gps ved hjelp fra 3g du får ladder med men ikke memorie card den ma du kjøpe selv og den er ganske kul og kjempe fin når du først har kjøpte den ma du vente to dager og noen timer ellers kan du bruke den på et tog,bil og når du flyr kan du spille på den jeg ville anbefalt den til (12-15) jeg er ikke så stor men jeg liker den hilsen benjamin gold jul alle sammen :)

0

0

0

playstation vita

Hentet fra lefdal.com

0

0

0

psp vita og mangel på brukervennlighet

PlayStation Vita 18.11.2012 av Annode

Kjøpte en psp vita til mine barn på 11 og 6 år, med det samme den kom i handelen. De bruker den nesten ikke. Det som brukes er spill som du ikke trenger de medfølgende spillkortene til. Kun Rayman har vært brukt. Forsket på den i dag, Prøvde å sjekke om den trengte systemoppdatering, da det tross alt er noen mnd siden den ble sluppet, og aldri har vært oppdatert. Den lot seg verken oppdatere gjennom ps4 eller gjennom pc. Prøvde et par programmer - soccer og Cliff diving og Table football. Begge må ha de eksterne kortene som følger med spilleren. Prøvde disse også. Det funker dårlig. Er alt for tungvint å bruke. Vi har brukt ps3 i flere år, og den har gitt oss mye glede. Jeg vil anbefale alle å styre unna PSP-Vita. bortkastede penger og bortkastet tid.

0

0

0

Et vidunder av en spillkonsoll!

PlayStation Vita 18.03.2012 av Schartum

PS Vita er et vidunder av en spillkonsoll, den tilbyr en rekke underholdene funksjoner som gjør det mulig å f.eks at rommet du er i utgjør en del av spillet. Selvom det er fy fy, å sammenligne den med iPod og iPad er jeg likevell nødt. Den tilbyr nesten alt det samme som Apple produktene pluss litt ekstra. Den har overtatt rollen fra iPoden på vei til fjellet. Du tenker kanskje at du har mer en nok med iPad og iPoden sine spillfunksjoner. Det er sjeldent du sitter mer enn fem minutter og spiller på iPoden. Med PS Vita flyr timene unna. Pris messig er den absolutt verdt pengene. Det eneste som trekker den ned er at du må kjøpe spesielle minnebrikker itilleg til spillene. Den kan være litt klumpete i starten og hvis du er en person med pølsefingere får du alltids kjøpt et håndkontrolldeksel som gjør den mer lettvindt å spille på.

0

0

0

Awsome

PlayStation Vita 13.03.2012 av Locusta

Denne konsollen er det feteste jeg noen gang har kommet borti, Den har alt man vil ha på en konsoll, og er utmerket for gamere. Jeg har bare hat den i en kort stund men ser fram til nye spill. Håper denne kommentaren har hjulpet dere til å bestemme dere til å kjøpe denne super underholdene maskinen "PSVITA" :)

0

0

0

PS Vita Wi-Fi 3G er et MUST ha produkt ;-)

PlayStation Vita 11.03.2012 av Fido

Jeg simpelt hen digger denne konsollen :) Den er rå og spille på, super grafikk, kan styre ps3'n og er lett og ta med seg over alt :D Det er ikke noe å legge skjul på at den er absolut billigst på Elkjøp sine butikker og du har 30 dagers full returrett og idiotforsikring som ikke alle foretninger har. PS Vita Wi-Fi 3G må du bare ha ;-) Mvh Finn Åge :D

0

0

0

Flott produkt!

PlayStation Vita 26.02.2012 av Roffen

Sony playstation kommer endelig med en ny handholdt spillkonsoll som er enkel å bruke og ikke minst Gøyal! Spillene er fantastiske ! 3G nettet fungerer fint! Kunne gjerne betalt mer enn 5000,- for den. Men Sony har satt den ut til langt mindre, som er veldig bra!

0

0

0

Den nye Ipod touch

PlayStation Vita 20.02.2012 av Bertaruler

Dette produktet kan du gjøre nesten alt! surfe, spille, Internett på 3g/wifi, musikk, kjøpe filmer og spille av dem. og du kan ta den med deg hvor du vil!

0

0

0

Sony vender tilbake med "Monsteret"...

PlayStation Vita 12.02.2012 av Geita

Etter noen år med suksess fra PSP konsollen fra Sony, så bestemte Sony seg for å lage en ny og enda kraftigere håndholdtmaskin for folk i alle alder. De kom fram med å lage en kraftig maskin som i framtiden er mulig til å få tak i spill med høy grafikk og slike egenskaper... Men nok om det, la oss gå videre inn i spesifikasjonene og mine meninger rundt om Playstation Vita: Spesifikasjon: Med hele 5' tommer OLED-skjerm garanterer jeg deg at skjermen er usedvanlig deilig å se på. Helt sykt hvordan det er mulig å lage noe sånt for en liten håndholdtmaskin... Playstation Vita har 4-kjerner inni seg, som vil si at den takler enda mer ytelse enn det forgjengeren sin gjorde (PSP), og PS Vita tilbyr på mer kraft også. Ikke glem at Sony også har Touch på både bak og front (skjermen) på PS Vita denne gangen... Wi-Fi/3G (versjon): Kan vel kanskje starte med å si om hva forskjellen mellom PS Vita Wi-Fi og 3G versjonen er. Det eneste store forskjellen er at med 3G kan man kobles på nettet hele tiden, men kostnaden kan bli særdeles høyt om man ikke er forsiktig med bruket. Med Wi-Fi så kan man kun tilkobles til nettet ved hjelp av Wi-Fi nettverker i nærheten. Selv har jeg Wi-Fi versjonen. Lyd: For å ikke glemme lyden så er det vel det ganske mange først tenker på? Jeg kan si så mye om at lyden Playstation Vita gir ut via de to småe "Hullene" på venstre/høyre siden er ganske godt levert. Synes at lyden i PS Vita er MYE BEDRE enn PSP (den gamle). Jeg skrudde ikke på lydnivået på maks en gang og hørte ganske tydelig og sterkt lydet komme ut fra PS vita'en. Meget imponert med andre ord. Bilde/video: Tok noen par bilder med PS Vita. Den leverer kanskje ikke en topp kvalitet bilde som de fleste mobilene gjør nå til dags (de nye), men til å være en "gaming" maskin så synes jeg at PS Vita bilde kvaliteten (når den tar bilder) er ganske så grei og flott. Det som jeg synes er det beste er at det er to kameraer på den. En bak og en forran. Når det gjelder video, så har jeg dessverre ikke hatt tid til å sjekke om hvordan det er filme med PS Vita. Det gikk også på nyhetene om at PS Vita ikke kan filmes via kameraene. Det var sant, men 8.februar kom det nylig ut en oppdatering som nå gir deg muligheten til å filme med selve Playstation Vita, noe som er imponerende... Skjermen: Skjermen er veldig bra og er på hele 5' tommer. Den er OLED-skjerm som vil si at den bruker halvparten av strøm mengden som LCD-skjermene gjør. Fargene som OLED-skjermene gir ut er til å med bedre enn LCD-skjermene gjør. Jeg er med andre ord meget fornøyd med OLED-skjermen Sony valgte for å bygge PS Vita gjennom. Front skjermen (touch): Touchen på front-skjermen er god og deilig å røre på, altså det er ikke hard eller altfor mykt å røre på skjermen. Hele menyen til PS Vita er kun tilgjengelig å styre med via touchen, noe som jeg synes er ganske så bra valg av Sony fordi at da kan Sony vise kjøperne hvordan det faktisk er å trykke på skjermen og dra fra venstre til høyre, osv. Jeg har spilt Uncharted Golden Abyss på Playstation Vita og det anbefales på det sterkeste å kjøpe det spillet der om man har lyst til å utnytte kraften på front-touchen. Uncharted Golden Abyss tilbyr på masse ulike oppdrager som kan fungeres på både selve knappene, men også ved hjelp av touchen (som også imponerende fullført). Bak deksel (touch): Touchen på bak siden er kanskje ikke så mye i bruk ved starten av PS Vita lansering spillene... Kanskje i nærmere framtid? Men jeg kan si så mye om at det er mulig å spille Little Deviants med den bakre touchen av PS Vita og det har jeg nemlig prøvd. Jeg synes at det var ganske morsomt å spille Little Deviants med bakre touchen, men også meget utfordrende. Litt uvant i begnnelsen, men ble rakst vant med det hele i løpet av kort tid gjennom spillingen. Plasseringene av knappene og designet av det hele: Plasseringen av alle de ulike brukbare "spille" knappene er veldig bra gjort. Det som faktisk er store forskjeller mellom PS Vita og den gamle PSP er at knappene til PS Vita er mye mindre i størrelsen enn forgjengeren sin. Designet på det hele som helhet er ganske fint og råtøff laget. Liker byggemåten av PS Vita og liker også plasseringene av alle de forskjellige knappene på den også. Batteri (levetid): Batteri levetiden kan leve opptil 5 timers (effektiv) spilling. Å se på filmer er batteri levetiden på 4-5 timer, og om man skal lytte på musikk på PS Vita så holder den opptil 9 timer. Jeg selv persolig synes at batterilevetiden på PS Vita er ganske bra, fordi at man må også tenke på gjennom av hvordan Sony har laget denne maskinen med. Vi kan se at Sony har brukt meget avanserte og kraftige spesifikasjoner til denne PS Vita, og dermed klart og få batterilevetiden på 5 timer, noe som jeg synes er meget imponerende gjort. Hva jeg synes om Playstation Vita som helhet?: Som helhet så anbefales å kjøpe Playstation Vita for både store og små. Playstation Vita tilbyr på mange morsomme spill, men jeg selv anbefaler kjøpere å kjøpe Uncharted Golden Abyss + Little Deviants som "start spill" til maskinen. Jeg er meget imponert over hvor kraftig maskinen er og alle de ulike spesifikasjonene maskinen har inni seg. Jeg er fornøyd med PS Vita og liker den svært godt. Anbefales på det sterkeste å kjøpe PS Vita, jeg kan garantere dere alle at dere ikke vil angre på kjøpet. Karakter?: Underholdning - 10/10 Lyd - 10/10 Div. muligheter (tilkoblinger) - 8/10 Desing: 10/10 Spill til lanseringen - 10/10 Brukervennlighet - 9/10 Totalt karakter: 9,5/10 (som er særdeles høy og innmari bra karakter)

Hentet fra lefdal.com

0

0

0

Sony vender tilbake med "Monsteret"...

PlayStation Vita 12.02.2012 av Geita

0

0

0

Nyhet i særklasse

PlayStation Vita 06.02.2012 av Steinar197

Playstation Vita (Også bare kalt PSV) er oppfølgeren til PlayStation Portable og "broren" din Playstation. Det er en håndholdt spillmaskin som kan tas med overalt, og spilles overalt. Du kan koble til deg internett med PSV hvis du har 3G versionen. Hvis du bare enkelt og greit vil sjekke facebook eller du kanskje sitter fast i spillet kan du gå youtube for å finne hjelp til å komme videre. Eller du kan bare kjøpe et nytt spill med den vanlige wi-fien hvis du vil ha et nytt spill siden du nettop fullførte spillet ditt. Med andre ord kan du fullføre alle dine spill ønsker med Playstation Vita.

0

0