Artikkel-ID : 00120305 / Sist endret : 03.10.2018

Cashback- kampanje

Gjeldende produkter og kategorier i denne artikkelen

Refusjonskampanje

 

Innholdsfortegnelse

1.      Hvordan fungerer dette tilbudet?

2.      Hvor lenge varer dette tilbudet?

3.      Hvor finner jeg modell- og serienummeret?

4.      Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?

5.      Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?

6.      Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?

7.      Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?

8.      Hvorfor må jeg sende modellnavnet og serienummeret?

9.      Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet.

10.  Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes.

11.  Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?

12.  Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?

13.  Jeg har kjøpt produktet i Norge, men jeg bor i et annet land. Kan jeg likevel benytte meg av dette refusjonstilbudet?

14.  Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?

15.  Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt.

 

VIKTIG! Hvis du trenger hjelp til å kreve refusjonen, kan du kontakte oss.

 

1. Hvordan fungerer dette tilbudet?
Hvis du kjøper en kvalifisert modell mellom 08.10.2018 og 31.01.2019, kan du benytte deg av dette tilbudet. Du gjør dette ved å registrere deg på nettet og godta vilkårene og betingelsene for refusjonstilbudet. Før du kan kreve refusjon for dette tilbudet, må opplysningene du oppgir, bekreftes, og du må sende oss et gyldig kjøpsbevis. Vi anbefaler at du oppbevarer kvitteringen, eller et annet kjøpsbevis, på et trygt sted.

 

2. Hvor lenge varer dette tilbudet?
Modeller kjøpt mellom 08.10.2018 og 31.01.2019 er kvalifisert for dette tilbudet. Krav som sendes etter sluttdatoen (02.03.2019), blir ikke godkjent.

 

3. Hvor finner jeg modell- og serienummeret?
Se avsnittet omhvordan du finner enhetens serienummer.

 

4. Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?
Følgende modeller omfattes av dette refusjonstilbudet:

**Hvis du har kjøpt enten SEL2470GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100F28GM og/eller SEL100400GM, sammen med enten A9, A7RM3 eller A7SM2, får du doblet det annonserte cashback-beløpet på det kjøpte objektivet (for eksempel 1950 kr i stedet for 975 kr). Ditt kjøpsbevis må vise at du har kjøpt begge produktene på samme transaksjon.

 

 

    
5. Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?
Du kvalifiserer deg for tilbudet ved å gjøre følgende:

·         Kjøp et av våre utvalgte produkter mellom 08.10.2018 og 31.01.2019

·         Fyll ut kravskjemaet på www.sony.no/cashback senest innen midnatt 02.03.2019

·         Godta vilkårene og betingelsene

·         Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer

·         Angi bankopplysningene dine

·         Last opp eller send oss et gyldig kjøpsbevis

Du finner mer informasjon i vilkårene og betingelsene. 
 

VIKTIG! Hvis du trenger hjelp til å kreve refusjonen, kan du kontakte oss.

 

6. Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?
Send oss en kopi av kjøpsbeviset på en av følgende måter:

·         Last opp et bilde av eller skann kjøpsbevisoriginalen

·         Svar på e-posten vi sendte deg med bekreftelse på at kommer du til å motta refusjon, og legg ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen.

Vi kontrollerer og bekrefter kjøpsbeviset, og deretter ber vi vår bank om å utføre betalingen.Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig.

7. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?
Vi trenger en form for kjøpsbevis for å kontrollere om kjøpet oppfyller vilkårene og betingelsene som gjelder for tilbudet.

 

8. Hvorfor må jeg sende modellnavnet og serienummeret?
Ved at du oppgir serienummeret, får du mindre papirarbeid, og det gjør det mulig for oss å kontrollere om du er kvalifisert for dette tilbudet. Klikk her for informasjon om hvor du finner modellnavnet og serienummeret.

 

9. Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet.
Dette tilbudet omfatter bare kvalifiserte modeller som er kjøpt mellom 01.05.2018 og 31.07.2018. Kontroller at både kjøpsdatoen og modellen oppfyller vilkårene og betingelsene for dette tilbudet.

 

10. Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes.
Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer. Hvis du er sikker på at har skrevet det riktig, kan det være at modellen din ikke omfattes av dette tilbudet.
Refusjonstilbudet er bare tilgjengelig for Sony-produkter som leveres og distribueres av Sony til autoriserte forhandlere i Norge.

 

11. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?
Send oss opplysningene du bes om i meldingen, så raskt som mulig, slik at vi kan bekrefte at du ønsker å benytte deg av tilbudet. Hvis du ikke svarer innen ti dager, kan vi ikke garantere at du mottar refusjonen.
 

VIKTIG! Hvis du trenger hjelp til å kreve refusjonen, kan du kontakte oss.

 

12. Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?
Da dette er en forbrukerkampanje kan hver forbruker maksimalt søke om 3 Cashbacks (og kun ett krav per produkt). Kampanjen gjelder bare kunder og firmaer som kjøper Sony-produkter til eget bruk, ikke med sikte på videresalg.

 

13. Jeg har kjøpt produktet i Norge, men jeg bor i et annet land. Kan jeg likevel benytte meg av dette refusjonstilbudet?
Dessverre. Bare kunder som bor i Norge kan benytte seg av dette refusjonstilbudet.

 

14. Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?
Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig.

 

15. Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt.
Kravet er dessverre ikke gyldig før du har registrert deg på nettstedet. Du kan enten legge ved kjøpsbeviset i det elektroniske skjemaet, eller svare på e-posten du fikk med bekreftelse og en deltakerkode, og legge ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen. Krav som sendes som brev, godtas ikke.