Programmer vises midlertidig ikke eller fungerer ikke på enkelte BRAVIA-TV-er fra Sony (XE70-, WE6- og WE75-serien) – 17. november 2017
Vi vet at du kanskje har problemer med visningen av eller tilgangen på ulike programmer for forespørselsbasert video eller andre Internett-tjenester.*
Som en midlertidig løsning kan du initialisere dine personlige opplysninger ved å gå til: [Settings] (Innstillinger) > [Customer Support] (Kundestøtte) > [Initialise personal information] (Initialisere personlige opplysninger).
Hvis trinnene ovenfor ikke fungerer, og du fortsatt har problemer, anbefaler vi at du tilbakestiller TV-en til fabrikkinnstillingene: [Settings] (Innstillinger) > [Customer support] (Kundestøtte) > [Factory settings] (Fabrikkinnstillinger). Merk atnår du har fullført denne prosessen, vises skjermbildet for grunnleggende konfigurasjon.
Teknikerne våre undersøker årsaken til problemet og jobber med å finne en permanent løsning (i form av en programvareoppdatering) i den nærmeste fremtid.
Vi anbefaler deg å legge inn et bokmerke for denne siden for å få med deg siste nytt. Du kan også legge til modellen din i Support by Sony-mobilappen for å motta produktvarsler med en gang.
Vi beklager ulempene dette medfører.
MERK: Det er kun et begrenset antall brukere som har dette problemet. Hvis programmene dine fortsatt fungerer, kan du se bort fra denne meldingen.*