Artikkel-ID : 00198741 / Sist endret : 27.06.2019

Får du ikke tilgang til programmer, oppdateringer eller nettverkstjenester på Bravia-TV-en din? – 17. mai 2018

    Fra 21. mai 2018 kan det hende at programmer, oppdateringer eller nettverkstjenester ikke kan åpnes på en liten andel Bravia-TV-er. Dette er på grunn av hurtigbufferinformasjonen* som er igjen på enhetene dine, vanligvis på en Internett-ruter, etter en Bravia-serveroppdatering.

    Hvis du ikke ser noen nettverkstjenester eller programikoner, eller hvis du ikke får tilgang til programmer og andre nettverkstjenester på TV-en, kan du prøve følgende:

    • Koble fra strømledningene til TV-en og Internett-ruteren, og koble dem deretter til på nytt etter ett minutt


    Vi anbefaler også at du installerer den nyeste programvaren på enheten, slik at TV-en fungerer som den skal. 


    Hvis du fremdeles ikke får åpnet programmer eller andre nettverkstjenester etter at du har prøvd feilsøkingen ovenfor, kan du kontakte oss.

    Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører.


    *Hurtigbufferinformasjon består av data fra Internett, Internett-leverandøren og ruteren/hjemmenettverket.