Artikkel-ID : 00225159 / Sist endret : 14.11.2019

Refusjonskampanje

    Refusjonskampanje

     

     

    Innholdsfortegnelse

    1. Hvordan fungerer dette tilbudet?. 1

    2. Hvor lenge varer dette tilbudet?. 1

    3. Hvor finner jeg modell- og serienummeret?. 1

    4. Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?. 1

    5. Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?. 3

    6. Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?. 3

    7. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?. 4

    8. Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet. 4

    9. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?. 4

    10. Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes. 4

    11. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?. 4

    12. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?. 4

    13. Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?. 4

    14. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?. 4

    15. Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt. 5

    16. Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?. 5

    17. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?. 5

    18. Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?. 5

    19. Hva skjer med mine personlige opplysninger?. 5

     

     

    1. Hvordan fungerer dette tilbudet?

    Hvis du kjøper en kvalifisert modell mellom 18.10.2019 og 31.01.2020, kan du benytte deg av dette tilbudet. Du gjør dette ved å registrere deg på nettet og godta vilkårene og betingelsene for refusjonstilbudet. Før du kan kreve refusjon for dette tilbudet, må opplysningene du oppgir, bekreftes, og du må sende oss et gyldig kjøpsbevis. Vi anbefaler at du oppbevarer kvitteringen, eller et annet kjøpsbevis, på et trygt sted.

    2. Hvor lenge varer dette tilbudet?

    Modeller kjøpt mellom 18.10.2019 og 31.01.2020 er kvalifisert for dette tilbudet. Krav som sendes etter sluttdatoen (01.03.2020), blir ikke godkjent.

    3. Hvor finner jeg modell- og serienummeret?

    Se avsnittet omhvordan du finner enhetens serienummer.

    4. Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?

    Følgende modeller omfattes av dette refusjonstilbudet.

    **Hvis du har kjøpt enten SEL1635GM, SEL2470GM, SEL70200GM,
    SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL100400GM, SELP28135G og /eller SELP18110G, sammen med enten A9, A7RM4, A7RM3, A7SM2, FS7M2, FS7, FS5M2 eller FS5 får du doblet det annonserte cashbackbeløpet
    på det kjøpte objektivet (for eksempel 2000 kr i stedet for 1000 kr). Ditt kjøpsbevis må vise at du har kjøpt begge produktene på samme transaksjon.

    5. Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?

    "Du kvalifiserer deg for tilbudet ved å gjøre følgende:

    · Kjøp et av våre utvalgte produkter mellom 18.10.2019 og 31.01.2020

    · Fyll ut kravskjemaet på www.sony.no/cashback senest innen midnatt 01.03.2020

    · Godta vilkårene og betingelsene

    · Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer

    · Angi bankopplysningene dine

    · Last opp eller send oss et gyldig kjøpsbevis

    Du finner mer informasjon i vilkårene og betingelsene."

    VIKTIG! Hvis du trenger hjelp til å kreve refusjonen, kan du kontakte oss.

    6. Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?

    "Send oss en kopi av kjøpsbeviset på en av følgende måter:

    · Last opp et bilde av eller skann kjøpsbevisoriginalen

    · Svar på e-posten vi sendte deg med bekreftelse på at kommer du til å motta refusjon, og legg ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen.

    Vi kontrollerer og bekrefter kjøpsbeviset, og deretter ber vi vår bank om å utføre betalingen.Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig."

    7. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?

    Vi trenger en form for kjøpsbevis for å kontrollere om kjøpet oppfyller vilkårene og betingelsene som gjelder for tilbudet. Ved at du oppgir serienummeret, får du mindre papirarbeid, og det gjør det mulig for oss å kontrollere om du er kvalifisert for dette tilbudet.

    8. Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet.

    Dette tilbudet omfatter bare kvalifiserte modeller som er kjøpt mellom 01.05.2019 og 31.07.2019. Kontroller at både kjøpsdatoen og modellen oppfyller vilkårene og betingelsene for dette tilbudet.

    9. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?

    "Et gyldig kjøpsbevis skal inneholde følgende informasjon:

    1- Forhandlerens navn

    2- Kjøpsdato

    3- Produktdetaljer

    4- CVR-nummer

    Hvis kjøpsbeviset ikke inneholder informasjonen ovenfor kan kravet ditt bli avvist. "

    10. Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes.

    Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer. Hvis du er sikker på at har skrevet det riktig, kan det være at modellen din ikke omfattes av dette tilbudet. Refusjonstilbudet er bare tilgjengelig for Sony-produkter som leveres og distribueres av Sony til autoriserte forhandlere i Norge.

    11. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?

    Filene bør ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp som standard JPG, JPEG, PNG og PDF-formater.

    12. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?

    Send oss opplysningene du bes om i meldingen, så raskt som mulig, slik at vi kan bekrefte at du ønsker å benytte deg av tilbudet. Hvis du ikke svarer innen ti dager, kan vi ikke garantere at du mottar refusjonen.

    13. Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?

    Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig.

    14. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?

    Vi kan kun godkjenne krav på cashback for produkter som er kjøpt innenfor kampanjeperioden.

    15. Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt.

    Kravet er dessverre ikke gyldig før du har registrert deg på nettstedet. Du kan enten legge ved kjøpsbeviset i det elektroniske skjemaet, eller svare på e-posten du fikk med bekreftelse og en deltakerkode, og legge ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen. Krav som sendes som brev, godtas ikke.

    16. Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?

    Da dette er en forbrukerkampanje kan hver forbruker maksimalt søke om 3 Cashbacks (og kun ett krav per produkt). Kampanjen gjelder bare kunder og firmaer som kjøper Sony-produkter til eget bruk, ikke med sikte på videresalg.

     

    17. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?

    En bekreftelse sendes automatisk til din e-post når du har innsendt kravet ditt. Enda en e-post blir sendt til deg når kravet ditt er godkjent. Hvis du trenger ytterligere informasjon sender vi en separat e-post. Sjekk vennligst at e-posten ikke havner i spam/junk-mappen i innboksen din. For å se status på kravet ditt kan du bruke denne linken. Tast inn ID-nummeret som du har mottatt i bekreftelsesmailen.

    18. Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?

    Vennligst kontakt vår support via denne linken for å få assistanse vedrørende ditt krav eller om du opplever problemer.

    19. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

    Se våre personvernsregler venrørende bruk av kundedata via denne linken.