Artikkel-ID : 00225159 / Sist endret : 27.06.2019

Refusjonskampanje

Gjeldende produkter og kategorier i denne artikkelen

Refusjonskampanje

 

 

Innholdsfortegnelse

1. Hvordan fungerer dette tilbudet?. 1

2. Hvor lenge varer dette tilbudet?. 1

3. Hvor finner jeg modell- og serienummeret?. 1

4. Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?. 1

5. Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?. 3

6. Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?. 3

7. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?. 4

8. Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet. 4

9. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?. 4

10. Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes. 4

11. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?. 4

12. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?. 4

13. Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?. 4

14. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?. 4

15. Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt. 5

16. Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?. 5

17. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?. 5

18. Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?. 5

19. Hva skjer med mine personlige opplysninger?. 5

 

 

1. Hvordan fungerer dette tilbudet?

Hvis du kjøper en kvalifisert modell mellom 01.05.2019 og 31.07.2019, kan du benytte deg av dette tilbudet. Du gjør dette ved å registrere deg på nettet og godta vilkårene og betingelsene for refusjonstilbudet. Før du kan kreve refusjon for dette tilbudet, må opplysningene du oppgir, bekreftes, og du må sende oss et gyldig kjøpsbevis. Vi anbefaler at du oppbevarer kvitteringen, eller et annet kjøpsbevis, på et trygt sted.

2. Hvor lenge varer dette tilbudet?

Modeller kjøpt mellom 01.05.2019 og 31.07.2019 er kvalifisert for dette tilbudet. Krav som sendes etter sluttdatoen (31.08.2019), blir ikke godkjent.

3. Hvor finner jeg modell- og serienummeret?

Se avsnittet omhvordan du finner enhetens serienummer.

4. Hvilke modeller kvalifiserer for dette tilbudet?

Følgende modeller omfattes av dette refusjonstilbudet:

PRODUKT

CASH BACK NOK

 
 

DSC-RX10M3

1500

NOK

 

DSC-RX10M4

2000

NOK

 

DSC-RX100M5A

1000

NOK

 

ILCE-7RM3

2000

NOK

 

ILCE-7RM2

2000

NOK

 

ILCE-7SM2

2000

NOK

 

ILCE-7M3

1500

NOK

 

ILCE-7M3K

1500

NOK

 

ILCE-7M2

1500

NOK

 

ILCE-7M2K

1500

NOK

 

FDR-AX700

2000

NOK

 

FDR-AX53

1000

NOK

 

SEL70200GM

1000

NOK

 

SEL70200GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SEL1635GM

1000

NOK

 

SEL1635GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SEL2470GM

1000

NOK

 

SEL2470GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SELP28135G

1000

NOK

 

SEL1224G

1000

NOK

 

SEL70200G

1000

NOK

 

SEL1635Z

1000

NOK

 

SEL2470Z

1000

NOK

 

SEL100400GM

1000

NOK

 

SEL100400GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SEL70300G

1000

NOK

 

SEL24240

1000

NOK

 

SEL85F14GM

1000

NOK

 

SEL85F14GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SEL100F28GM

1000

NOK

 

SEL100F28GM with A9, A7RM3 or A7SM2

2000

NOK

 

SEL90M28G

1000

NOK

 

SEL85F18

500

NOK

 

SEL50F14Z

1000

NOK

 

SEL55F18Z

1000

NOK

 

SEL50M28

500

NOK

 

SEL35F14Z

1000

NOK

 

SEL35F28Z

1000

NOK

 

SEL28F20

500

NOK

 

SELP18110G

4000

NOK

 

SEL1670Z

1000

NOK

 

SEL1018

500

NOK

 

SELP18105G

500

NOK

 

SEL18200LE

500

NOK

 

SEL55210

500

NOK

 

SEL35F18

500

NOK

 

SEL50F18

250

NOK

 

SEL30M35

250

NOK

 

SAL135F18Z

2000

NOK

 

SAL1635Z2

1500

NOK

 

SAL2470Z2

2000

NOK

 

SAL24F20Z

1000

NOK

 

SAL50F14Z

1500

NOK

 

SAL85F14Z

1500

NOK

 

SAL70200G2

2000

NOK

 

SAL70300G2

1500

NOK

 

SAL70400G2

2000

NOK

 

SAL35F14G

2000

NOK

 

SAL300F28G2

5000

NOK

 

SAL500F40G

10000

NOK

 

SAL100M28

1000

NOK

 

SAL135F28

1500

NOK

 

HVL-F60RM

700

NOK

 

HVL-F45RM

300

NOK

 

HVL-F32M

300

NOK

 

HVL-F20M

200

NOK

 

VG-C1EM

300

NOK

 

VG-C2EM

300

NOK

 

VG-C3EM

300

NOK

 

VG-C77AM

300

NOK

 

 

"**Hvis du har kjøpt enten SEL1635GM, SEL2470GM, SEL70200GM,

SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL100400GM, SELP28135G og /eller SELP18110G, sammen med enten A9, A7RII, A7SII,

PXW-FS5, PXW-FS5M2, PXW-FS5M2K, PXW-FS7, PXW-FS7M2 eller PXW-FS7M2K får du doblet det annonserte cashbackbeløpet

på det kjøpte objektivet (for eksempel 2000 kr i stedet for 1000 kr). Ditt kjøpsbevis må vise at du har kjøpt begge produktene på samme transaksjon."

5. Hvordan kvalifiserer jeg meg for dette tilbudet?

"Du kvalifiserer deg for tilbudet ved å gjøre følgende:

· Kjøp et av våre utvalgte produkter mellom 01.05.2019 og 31.07.2019

· Fyll ut kravskjemaet på www.sony.no/cashback senest innen midnatt 31.08.2019

· Godta vilkårene og betingelsene

· Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer

· Angi bankopplysningene dine

· Last opp eller send oss et gyldig kjøpsbevis

Du finner mer informasjon i vilkårene og betingelsene."

VIKTIG! Hvis du trenger hjelp til å kreve refusjonen, kan du kontakte oss.

6. Hva skjer når jeg mottar en bekreftelse på at jeg kvalifiserer for en form for refusjon?

"Send oss en kopi av kjøpsbeviset på en av følgende måter:

· Last opp et bilde av eller skann kjøpsbevisoriginalen

· Svar på e-posten vi sendte deg med bekreftelse på at kommer du til å motta refusjon, og legg ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen.

Vi kontrollerer og bekrefter kjøpsbeviset, og deretter ber vi vår bank om å utføre betalingen.Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig."

7. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?

Vi trenger en form for kjøpsbevis for å kontrollere om kjøpet oppfyller vilkårene og betingelsene som gjelder for tilbudet. Ved at du oppgir serienummeret, får du mindre papirarbeid, og det gjør det mulig for oss å kontrollere om du er kvalifisert for dette tilbudet.

8. Jeg har oppgitt datoen på kjøpsbeviset, men nettstedet gir melding om at jeg ikke er kvalifisert for tilbudet.

Dette tilbudet omfatter bare kvalifiserte modeller som er kjøpt mellom 01.05.2019 og 31.07.2019. Kontroller at både kjøpsdatoen og modellen oppfyller vilkårene og betingelsene for dette tilbudet.

9. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?

"Et gyldig kjøpsbevis skal inneholde følgende informasjon:

1- Forhandlerens navn

2- Kjøpsdato

3- Produktdetaljer

4- CVR-nummer

Hvis kjøpsbeviset ikke inneholder informasjonen ovenfor kan kravet ditt bli avvist. "

10. Nettstedet gir melding om at serienummeret ikke gjenkjennes.

Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer. Hvis du er sikker på at har skrevet det riktig, kan det være at modellen din ikke omfattes av dette tilbudet. Refusjonstilbudet er bare tilgjengelig for Sony-produkter som leveres og distribueres av Sony til autoriserte forhandlere i Norge.

11. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?

Filene bør ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp som standard JPG, PNG og PDF-formater.

12. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?

Send oss opplysningene du bes om i meldingen, så raskt som mulig, slik at vi kan bekrefte at du ønsker å benytte deg av tilbudet. Hvis du ikke svarer innen ti dager, kan vi ikke garantere at du mottar refusjonen.

13. Hvor lang tid tar det før jeg mottar refusjonen?

Din Cashback vil bli betalt ut innen 28 dager etter vi har mottatt din fullstendige søknad i samsvar med kravene. Skulle vi ikke møte denne fristen vil pengene bli utbetalt så raskt som mulig.

14. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?

Vi kan kun godkjenne krav på cashback for produkter som er kjøpt innenfor kampanjeperioden.

15. Jeg har sendt kjøpsbeviset til adressen jeg fikk oppgitt av forhandleren, men jeg har ikke fått noe informasjon om refusjonskravet mitt.

Kravet er dessverre ikke gyldig før du har registrert deg på nettstedet. Du kan enten legge ved kjøpsbeviset i det elektroniske skjemaet, eller svare på e-posten du fikk med bekreftelse og en deltakerkode, og legge ved kjøpsbeviset i e-postmeldingen. Krav som sendes som brev, godtas ikke.

16. Jeg har kjøpt to kvalifiserte produkter. Kan jeg benytte meg av tilbudet to ganger?

Da dette er en forbrukerkampanje kan hver forbruker maksimalt søke om 3 Cashbacks (og kun ett krav per produkt). Kampanjen gjelder bare kunder og firmaer som kjøper Sony-produkter til eget bruk, ikke med sikte på videresalg.

 

17. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?

En bekreftelse sendes automatisk til din e-post når du har innsendt kravet ditt. Enda en e-post blir sendt til deg når kravet ditt er godkjent. Hvis du trenger ytterligere informasjon sender vi en separat e-post. Sjekk vennligst at e-posten ikke havner i spam/junk-mappen i innboksen din. For å se status på kravet ditt kan du bruke denne linken. Tast inn ID-nummeret som du har mottatt i bekreftelsesmailen.

18. Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?

Vennligst kontakt vår support via denne linken for å få assistanse vedrørende ditt krav eller om du opplever problemer.

19. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

Se våre personvernsregler venrørende bruk av kundedata via denne linken.