Artikkel-ID : 00227988 / Sist endret : 27.06.2019

Student Cashback Digital Imaging NO

    Promotering av Digitalfotograferings Student Focus Cashback-kampanje

     

     

     

    1. Hvordan deltar jeg i kampanjen?. 1
    1. Hvorfor må jeg sende inn kjøpsbevis og kupongkode?. 2
    1. Hvorfor må jeg sende inn modellnavn og serienummer?. 2
    1. Nettsiden sier at serienummeret mitt ikke er gjenkjennbart, hvorfor det?. 2
    1. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?. 2
    1. Jeg har sendt inn kjøpsbevis (og andre dokumenter) til en postadresse gitt av min lokale forhandler. Jeg har imidlertid ikke hørt noe om kravet mitt... 2
    1. Jeg har sendt inn krav for tre (3) produkter, men jeg har bare rett på Cashback for ett (1) produkt. Hvorfor er jeg ikke kvalifisert med de andre produktene?. 2

     

    1. Hvordan deltar jeg i kampanjen?

     

    STEG 1

     

    Kjøp en av de kvalifiserende modellene mellom 24. mai 2019 – 14. oktober 2019 fra en av de deltakende forhandlerne for å kunne gjøre krav på Cashback.

     

    STEG 2

     

    Gå inn på kampanjenettsiden www.sony.no/cashback/student og klikk på «Bestill»-knappen for å registrere deg. Krav må gjøres online senest den 14. november 2019 for at kravet skal være akseptert.

     

    OBS: Kravet må være sendt inn mellom 24.05.2019 – 14.11.2019

     

    STEG 3

     

    Logg inn eller lag en MySony-konto og fyll inn kampanjeskjemaet ved å oppgi følgende detaljer:

     

    · Produktinformasjon: modell, serienummer, kjøpsdato og forhandler

     

    · Dine personopplysninger: navn, e-postadresse, postadresse, bankdetaljer og telefonnummer

     

    · Kjøpsbevis og kampanjekode

     

    · Et bilde av serienummeret

     

    Etter å ha oppgitt denne informasjonen, vennligst klikk på «Send inn»-knappen.

     

    STEG 4

     

    Etter å ha sendt inn skjemaet vil du bli henvist til en bekreftelsesside og du vil motta en bekreftelse på e-post. Registreringskoden er et 8-sifret nummer som vil vises i emnelinjen på e-posten. Denne koden kan også brukes som referansenummer i tilfelle du har spørsmål om kampanjen.

     

    STEG 5

     

    Hvis Kravet ditt oppfyller vilkårene og betingelsene for kampanjen vil du motta din utpekte Cashback innen 28 dager etter at kravet ditt er validert. Om du vil sjekke statusen på Cashback-kravet ditt, vennligst klikk på «Se statusen for kravet»-linken på kampanjehjemmesiden, www.sony.no/cashback/student

     

    2. Hvorfor må jeg sende inn kjøpsbevis og kupongkode?

    Vi trenger kjøpsbevis og kupongkode for å sjekke at deltakelsen din oppfyller vilkårene og betingelsene i kampanjen.

     

    3. Hvorfor må jeg sende inn modellnavn og serienummer?

    Dette gjør papirarbeidet enklere for deg, da vi kan søke opp serienummeret og dermed sjekke om du er kvalifisert for kampanjen.

     

     

    4. Nettsiden sier at serienummeret mitt ikke er gjenkjennbart, hvorfor det?

    Sjekk at du har skrevet inn serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på at informasjonen er korrekt kan det hende at modellen ikke er inkludert i denne kampanjen.

     

     

    5. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?

    Vennligst send oss informasjonen som etterspørres i meldingen så fort som mulig, slik at vi kan bekrefte deltakelsen din i kampanjen. Om du ikke svarer innen 10 dager kan vi ikke garantere at du vil motta Cashback.

     

    6. Jeg har sendt inn kjøpsbevis (og andre dokumenter) til en postadresse gitt av min lokale forhandler. Jeg har imidlertid ikke hørt noe om kravet mitt...

    Krav sendt per post er dessverre ikke gyldig. Vennligst logg inn eller registrer deg online og fyll inn den nødvendige informasjonen (se steg 3).

     

    7. Jeg har sendt inn krav for tre (3) produkter, men jeg har bare rett på Cashback for ett (1) produkt. Hvorfor er jeg ikke kvalifisert med de andre produktene?

    Hvert krav skal gjøres separat på vår nettside. På slutten av hvert vellykkede krav vil du ha muligheten til å legge inn et nytt krav. Vennligst klikk på «Gjør krav for et annet product”-knappen for å legge til et krav for et annet produkt.

     

     

    OBS: Det kan kun gjøres et maksimum av tre (3) krav per kunde (og kun ett krav per produkt).