Artikkel-ID : 00231196 / Sist endret : 23.08.2019

UBP-X800M2 – kampanje for kostnadsfri plate

    UBP-X800M2 – kampanje for kostnadsfri plate

     

     

    Innhold

    1. Hvordan deltar jeg i denne kampanjen?. 1

    2. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?. 2

    3. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?. 2

    4. Hvor finner jeg produktets serienummer?. 2

    5. Nettstedet sier at serienummeret ikke gjenkjennes. Hva er grunnen til det?. 2

    6. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?. 2

    7. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?. 3

    8. Jeg har kjøpt produktet mitt noen uker før eller etter kampanjeperioden. Kan Sony gjør et unntak og godkjenne en cashback-utbetaling for kjøpet mitt?. 3

    9. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?. 3

    10. Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg for kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?. 3

    11. Hva skjer med mine personlige opplysninger?. 3

     

     

    1. Hvordan deltar jeg i denne kampanjen?

    TRINN 1

    Kjøp en UBP-X800M2-modell mellom 20.05.19 og 29.02.20 fra en deltakende forhandler for å gjøre krav på gaven din.

    TRINN 2

    Gå til kampanjens nettsted, og klikk på Krav-knappen for å registrere deg.

    Merk: Krav kan sendes inn mellom 20.05.2019 og 29.02.2020.

    TRINN 3

    Logg inn eller opprett en MySony-konto, og fyll ut kampanjeskjemaet med følgende informasjon:

    · Produktinformasjonen din: modell, serienummer, kjøpsdato og forhandler

    Personopplysningene dine: navn, e-postadresse, postadresse, bankopplysninger og telefonnummer

    Et gyldig kjøpsbevis

    Et bilde av serienummeret

    Når du har oppgitt denne informasjonen, klikker du på «Send»-knappen.

    TRINN 4

    Når du har sendt inn skjemaet, videresendes du til en bekreftelsesside. En e-post som bekrefter registreringen din, blir også sendt til e-postadressen din. Registreringskoden din er et åttesifret nummer som vises i e-postens emnefelt. Denne koden fungerer også som et referansenummer dersom du har spørsmål om kampanjen.

    TRINN 5

    Hvis søknaden din oppfyller kampanjens vilkår og betingelser, mottar du gaven din. Hvis du vil sjekke statusen for cashback-kravet ditt, kan du klikke på koblingen «Se statusen for kravet ditt» på kampanjens hjemmeside.

     

    2. Hvorfor må jeg sende en kopi av kjøpsbeviset?

    Vi trenger en kopi av kjøpsbeviset for å sjekke at kjøpet ditt oppfyller kampanjens vilkår og betingelser. Dette sparer deg for papirarbeid, ettersom vi kan kontrollere serienummeret for å sjekke at du er kvalifisert for kampanjen.

    3. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?

    Et gyldig kjøpsbevis må inneholde de nødvendige opplysningene nedenfor:

    1 – Navn på forhandler

    2 – Kjøpsdato

    3 – Produktinformasjon

    4 – Mva.-nummer

    Sett i betraktning at kravet kan bli avvist dersom de medfølgende dokumentene ikke oppfyller kriteriene ovenfor.

    4. Hvor finner jeg produktets serienummer?

    Klikk her for en illustrasjon om hvordan du finner enhetens serienummer.

    5. Nettstedet sier at serienummeret ikke gjenkjennes. Hva er grunnen til det?

    Kontroller at du oppgav riktig serienummer. Hvis du er sikker på at informasjonen er riktig, kan det hende at modellen ikke er inkludert i denne kampanjen.

    6. Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?

    Filen må ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp standard JPG-, PNG- og PDF-formater.

    7. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva gjør jeg nå?

    Send oss opplysningene du bes om i meldingen, så raskt som mulig, slik at vi kan bekrefte deltakelsen din i kampanjen. Hvis du ikke svarer innen ti dager, kan vi ikke garantere at du mottar gaven.

    8. Jeg har kjøpt produktet mitt noen uker før eller etter kampanjeperioden. Kan Sony gjør et unntak og godkjenne en cashback-utbetaling for kjøpet mitt?

    Vi kan bare godkjenne gaveleveranser for produkter som kjøpes i kampanjeperioden som oppgis i vilkårene og betingelsene.

    9. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?

    En automatisert e-postbekreftelse sendes når søknaden er sendt inn og en ny e-post når søknaden din er godkjent. Hvis vi trenger mer informasjon, sender vi deg en egen e-post. Sjekk søppelpostmappen i e-postinnboksen din. Du kan også bruke denne koblingen for å spore fremdriften for kravet ditt ved å angi kravs-ID-en du mottar i bekreftelsen på e-post.

    10. Jeg har problemer når jeg prøver å melde meg på kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?

    Kontakt kundestøtten vår via denne linken for å få hjelp vedrørende ditt krav eller om du får problemer.

    11. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

    Se retningslinjene våre vedrørende bruk av kundeinformasjon via denne linken.