Artikkel-ID : 00251102 / Sist endret : 23.11.2020

Welcome-to-Alpha-kampanjen for engangsutbetaling på objektiver

    1. Hvordan fungerer dette tilbudet?

    2. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?

    3.  Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?

    4. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?

    5. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?

    6.  Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?

    7. Jeg registrerte kameraet mitt, men jeg mottok ikke kupongkodene mine. Hva skal jeg gjøre?

     

     


    1. Hvordan fungerer dette tilbudet?

    1

    Kjøp et passende kamera (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) til 31.03.2021 (inkludert )), Registrer ditt kvalifiserte kamera hos My Sony mellom 12.10.2020 og 15.06.2021 (inkludert) og 3 kuponger for å kreve tilbakebetaling når du kjøper et kvalifisert objektiv fra en deltakende forhandler mellom 12.10.2020 og 30.06.2021, få koden.

    2

    Gå inn på kampanjenettstedet og klikk på "Krav" -knappen for å registrere deg. Krav må gjøres online fra kjøpsdato til 31.07.2021, ellers godtas de ikke.

    Du kan gjøre krav på din Cashback fra 12.10.2020 til 31.07.2021

    3

    Logg inn eller opprett en My  Sony-konto og fyll ut kampanjeskjemaet ved å oppgi følgende detaljer:

    · Linsens produktinformasjon: modell, serienummer, unik kupongkode mottatt via My Sony, kjøpsdato og forhandler

    · Dine personlige opplysninger: navn, e-postadresse, postadresse, bankdetaljer og telefonnummer

    · En kopi av den opprinnelige trykte salgskvitteringen/salgsfakturaen for kampanjeobjektivet som klart og tydelig viser navnet på forhandleren, produktnavnet og kjøpsdatoen

    et bilde av det hvite klistremerket som viser strekkoder, modell og serienummer til kampanjeobjektivet som er KLIPPET UT fra objektivets produktemballasje

    Etter å ha gitt denne informasjonen, vennligst klikk på “Send” -knappen.

    4

    Etter at du har sendt skjemaet ditt, vil du bli omdirigert til en bekreftelsesside, og en e-post som bekrefter registreringen din vil bli sendt til e-postadressen din. Din åttesifrede registreringskode vises i emnelinjen i denne e-posten. Oppgi denne koden hvis du må kontakte oss angående din søknad.

    5

    Hvis kravet ditt oppfyller alle vilkårene og betingelsene til kampanjen, mottar du en e-post med en bekreftelse på e-post innen de neste ti virkedagene. Når du har mottatt bekreftelsen på e-post, blir cashback-pengene overført til kontoen din innen 28 dager. Hvis kravet ditt er ufullstendig, kontakter vi deg for å få mer informasjon. Hold deg oppdatert ved å klikke på koblingen Se statusen for kravet ditt under Krav-knappen på cashback-tilbudets hjemmeside.

    Maksimalt tre (3) krav kan gjøres per kunde. Bare ett produkt / pakke kan inkluderes i hver tilbakebetalingsapplikasjon. Hver kode kan bare brukes en gang.

    2. Hva anses som gyldig kjøpsbevis?

    "Et gyldig kjøpsbevis skal inneholde følgende informasjon:

    1- Forhandlerens navn

    2- Kjøpsdato

    3- Produktdetaljer

    4- CVR-nummer

    Hvis kjøpsbeviset ikke inneholder informasjonen ovenfor kan kravet ditt bli avvist. "

    3.  Hvilket format bør jeg bruke når jeg laster opp dokumenter for registreringsprosessen og er det en størrelsesbegrensning?

    Filene bør ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp som standard JPEG, JPG, PNG og PDF-formater.

    4. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjen startet. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne cashback på dette kjøpet?

    Vi kan kun godkjenne krav på cashback for produkter som er kjøpt innenfor kampanjeperioden.

    5. Jeg har ikke mottatt oppdateringer på e-post om mitt krav. Hvordan kan jeg se status på kravet?

    En bekreftelse sendes automatisk til din e-post når du har innsendt kravet ditt. Enda en e-post blir sendt til deg når kravet ditt er godkjent. Hvis du trenger ytterligere informasjon sender vi en separat e-post. Sjekk vennligst at e-posten ikke havner i spam/junk-mappen i innboksen din. For å se status på kravet ditt kan du bruke denne linken. Tast inn ID-nummeret som du har mottatt i bekreftelsesmailen.

    6.  Jeg har problemer når jeg prøver å registrere meg til kampanjen på nett. Hvem skal jeg kontakte?

    Vennligst kontakt vår support via denne linken for å få assistanse vedrørende ditt krav eller om du opplever problemer.

    7. Jeg registrerte kameraet mitt, men jeg mottok ikke kupongkodene mine. Hva skal jeg gjøre?

    Hvis du er en ny kunde, må du registrere et kvalifisert kamera (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000/ILCE-6100/ILCE-6400/ILCE-6600/ILCE-7M2/ILCE-7M3/ILCE-7R Series/ILCE-7S Series/ILCE-9 Series) på My Sony mellom 12.10.2020 og 15.06.2021. Kjøpsdatoen for dette kameraet skal være mellom 12.10.2020 og 31.03.2021.

    Hvis du er en eksisterende kunde og har registrert et kvalifisert kamera før 12.10.2020, men ikke har registrert et objektivkjøp hos Sony innen de siste 12 månedene, burde du ha mottatt en e-post fra My Sony med dine personlige koder innen 12.10.2020.

    Hvis du ikke mottok noen e-post, vennligst sjekk søppelpostmappen