Melding om kostnadsfritt bytte av berørte WI-SP510-hodetelefoner som kan identifiseres med serienummer – 19. november 2020
Kjære Sony-kunde,
Takk for interessen du viser for Sony-produkter.
Vi har lagt merke til at det kan oppstå et problem med enkelte WI-SP510-enheter der hodetelefonene ikke lenger kan slås på, noe som kan skyldes vannkorrosjon.
For å følge opp dette problemet har Sony besluttet å utvide garantien for de berørte WI-SP510-enhetene til 30. november 2021. Hvis hodetelefonene dine er blant de berørte enhetene (dette finner du ut ved å sjekke serienummeret), og du opplever dette problemet, kan du bytte den berørte WI-SP510-enheten din. Sjekk at enheten din oppfyller kvalifikasjonskriteriene nedenfor.
Vi beklager eventuelle ulemper dette kan ha medført, og takker deg for din forståelse.
Kvalifikasjonskriterier for bytte
Berørt modellnavn
WI-SP510
Berørte serienumre
Bare et begrenset antall WI-SP510-hodetelefoner kan potensielt berøres av dette fenomenet, og disse byttes kostnadsfritt. Hvis du opplever dette problemet, skriver du inn enhetens serienummer i verifiseringsverktøyet for serienummer nedenfor. På denne måten kan du sjekke om enheten kan byttes.
Hvis WI-SP510-enheten din er blant de berørte modellene, kan du bytte den i butikken du kjøpte den i. Hvis dette ikke er mulig, finner du en kobling til butikklokalisereren vår under verifiseringsverktøyet. Der finner du veibeskrivelser til nærmeste butikk der det er mulig å bytte enheten.
Slik sjekker du modellnavn og serienummer for hodetelefonene dine
Modellnavnet finner du på det innebygde, oppladbare batteriet.
Serienummeret er trykt på høyre (R) hodetelefon. Du finner det ved å fjerne ørepropptuppen og støttebuen.
Søknadsperiode for det kostnadsfrie bytteprogrammet
Programmet for kostnadsfritt bytte gjelder til 30. november 2021.