Artikkel-ID : 00254034 / Sist endret : 19.11.2020

Melding om kostnadsfritt bytte av berørte WI-SP510-hodetelefoner som kan identifiseres med serienummer – 19. november 2020

    Kjære Sony-kunde,

    Takk for interessen du viser for Sony-produkter.

    Vi har lagt merke til at det kan oppstå et problem med enkelte WI-SP510-enheter der hodetelefonene ikke lenger kan slås på, noe som kan skyldes vannkorrosjon.

    For å følge opp dette problemet har Sony besluttet å utvide garantien for de berørte WI-SP510-enhetene til 30. november 2021. Hvis hodetelefonene dine er blant de berørte enhetene (dette finner du ut ved å sjekke serienummeret), og du opplever dette problemet, kan du bytte den berørte WI-SP510-enheten din. Sjekk at enheten din oppfyller kvalifikasjonskriteriene nedenfor.

    Vi beklager eventuelle ulemper dette kan ha medført, og takker deg for din forståelse.

    Kvalifikasjonskriterier for bytte

    Berørt modellnavn

    WI-SP510 

    Berørte serienumre 

    Bare et begrenset antall WI-SP510-hodetelefoner kan potensielt berøres av dette fenomenet, og disse byttes kostnadsfritt. Hvis du opplever dette problemet, skriver du inn enhetens serienummer i verifiseringsverktøyet for serienummer nedenfor. På denne måten kan du sjekke om enheten kan byttes. 

    Hvis WI-SP510-enheten din er blant de berørte modellene, kan du bytte den i butikken du kjøpte den i. Hvis dette ikke er mulig, finner du en kobling til butikklokalisereren vår under verifiseringsverktøyet. Der finner du veibeskrivelser til nærmeste butikk der det er mulig å bytte enheten.  

    Slik sjekker du modellnavn og serienummer for hodetelefonene dine

    Modellnavnet finner du på det innebygde, oppladbare batteriet.

    Serienummeret er trykt på høyre (R) hodetelefon. Du finner det ved å fjerne ørepropptuppen og støttebuen.

     

    Søknadsperiode for det kostnadsfrie bytteprogrammet

    Programmet for kostnadsfritt bytte gjelder til 30. november 2021.