Artikkel-ID : 00255762 / Sist endret : 01.06.2021

Forholdsregler vi tar på grunn av koronaviruset

    På grunn av koronavirusutbruddet (COVID-19) iverksetter vi forebyggende tiltak for å sikre helsen til våre ansatte på tvers av kundestøtte-, service- og distribusjonsnettverkene våre. Det kan resultere i følgende:

    • Våre telefonsenterrepresentanter hjelper deg for tiden hjemmefra. Det kan føre til lengre tilkoblingstid, at du hører noe tilfeldige bakgrunnslyder, eller at samtalekvaliteten kan bli redusert
    • Hvis du har bedt om eller trenger reparasjon av et produkt, må du være oppmerksom på at driften av lokale autoriserte servicesentre og tilhørende logistikk også kan være påvirket

    I mellomtiden kan du fortsatt kontakte oss via e-post eller chatten (avhengig av tilgjengelige kundemedarbeidere). Du kan også gå til nettstedet for kundestøtte for å finne feilsøkingsløsninger for produktet ditt.

    Vi takker deg for din forståelse og oppfordrer deg til å ta vare på deg selv i denne turbulente perioden.