Artikkel-ID : 00260385 / Sist endret : 03.05.2021

TV-kampanje for å vinne en PlayStation 5

     

    1.Hvordan deltar jeg i kampanjen?

    Steg 1

    Kjøp en av de berettigede TV-modellene mellom 19. april 2021 - 31. mai 2021 fra en deltakende forhandler for å delta.

    Steg 2

    Gå inn på kampanjenettsiden og klikk på knappen "Oppkrev her" for å registrere deg. Startdato for registrering er 3. mai 2021. Du kan sende inn kravet ditt til slutten 13. juni 2021.

    Obs! Krav skal være registrert online senest 13.juni 2021 før midnatt.

    Steg 3

    Logg inn eller opprett en My Sony-konto og utfyll kampanjeformularen ved å opplyse om følgende:

    Din produktinformasjon: modell,  serienummer, kjøpsdato og forhandler

    Personlig informasjon: Navn, Email, adresse og telefonnummer.

    Ditt kjøpsbevis som viser både soundbar og Sony TV

    Et bilde av TV-skjermen som viser både serienummeret og enhets-IDen. For å gjøre dette må du få tilgang til menyen på TV-en din ved hjelp av "hjem" -tasten på fjernkontrollen, velge "applikasjoner", deretter "Hjelp" og til slutt velge "systeminformasjon". Du kan få mer informasjon i denne forbindelse via følgende lenke: https://www.sony.no/electronics/find-the-tvhc-model  

    Etter du har utfylt disse informasjoner klikk på "Send inn"

    Steg 4

    Når du har sendt inn din formular vil du bli omdirigert til en bekreftelsesside og en bekreftelse av din registrering vil bli sendt til din emailadresse. Din registreringskode er et 8-sifret nummer som vil vises i emailens emnefelt. Denne koden vil også fungere som et referansenummer i tilfelle du har noen spørsmål angående kampanjen.

    Steg 5

    Hvis ditt krav oppfyller kampanjens vilkår og betingelser, og du blir valgt som en av vinnerne i trekningen, vil du motta gaven din innen 28 dager etter at kravet ditt ble validert. Hvis du vil sjekke statusen på din kode, kan du klikke på "Se status på oppkreving"-linken på kampanjens hjemmeside

    2. Hvordan fungerer uttrekningen, og hvordan vet jeg om jeg er en av vinnerne?

    14. juni, rett etter at kampanjen er avsluttet og kravperioden er stengt, blir de 10 heldige vinnerne trukket ut blant alle deltakerne. Hvis du er en av de heldige vinnerne, vil du bli kontaktet via e-post senest 18. juni 2021. En annen e-post med forsendelsesdetaljer vil bli sendt etter bekreftelsen på at du har vunnet. Sjekk spam-e-posten din.

    3. Hvorfor må jeg sende inn kjøpsbevis, model navn og serienummer?

    Vi trenger kjøpsbevis for å kontrollere at du oppfyller vilkår og betingelsene for kampanjen. Dette reduserer arbeidet for deg, da vi kan slå opp serienummeret for å sjekke om du er beretigget til kampanjen.

    4. Hva betraktes som et godkjent kjøpsbevis?

    Et akseptert kjøpsbevis skal inneholde følgende nødvendige kriterier:

    1. Forhandlerens navn

    2.Dato for kjøpet

    3.Produktnavn

    4.Forhandleres VAT nummer

    Bemerk at kravet kan bli avist hvis insendte dokumenter ikke oppfyller overstående kriterer. 

    5. Hvor kan jeg finne mitt produkts serienummer?

    Klikk her for en illustrasjon av hvordan du kan finne serienummeret på din enhet.

    6.Hjemmesiden sier at mitt serienummer ikke kjennes igjen, hvorfor det?

    Sjekk at du har tastet inn serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på at informasjonen er korrekt, er det mulig at din modell ikke er inkludert i kampanjen.

    7.Hvilke formater kan brukes når man laster opp dokumenter som en del av registreringsprosessen og er det størrelsesbegrensninger?

    Dine filer kan ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp i standardformatene JPG, JPEG, PNG og PDF.

    8. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjedatoene. Kan Sony gjøre en unntagelse og godkjenne en cashback betaling for mitt kjøp?

    Vi kan bare tilgodese forbrukere som søker til denne kampanjen hvis deres produkt er kjøpt innenfor datoene nevnt i Vilkår og Betingelser

    9. Jeg har ikke mottatt emailoppdateringer angående mitt krav, hvordan kan jeg følge prosessen?

    En automatisk bekreftelsesmail er sendt når ditt krav er registrert og en annen email er sendt  hvis du har vunnet trekningen. Hvis vi har bruk for ytterligere  informasjon vil vi sende en separat mail til deg. Sørg for å sjekke spam mappen i din innboks. I tillegg kan du bruke denne linken til å følge prosessen for ditt krav ved å opplyse referansenummeret i bekreftelsesmailen.

    10. Jeg opplever problemer når jeg prøver å registrere meg til denne kampanjen online, hva skal jeg gjøre?

    Du er velkommen til å kontakte vår supportlinje gjennom denne linken for å få hjelp til å sende inn ditt krav eller for å rapportere om eventuelle problemer som oppstår.

    11. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

    Du kan lese vår politikk for forbrukerinformasjoner ved å følge denne linken.