Artikkel-ID : 00262386 / Sist endret : 07.10.2021

TV- PlayStation Store kod kampanj

    BRAVIA PlayStation Store-kupongkampanje

     

    1. Hvordan deltar jeg i kampanjen?

    2. Når mottar jeg kupongkoden min?

    3. Hva regnes som godkjent kjøpsbevis?

    4. Nettsiden sier at serienummeret mitt er ukjent. Hva er grunnen til det?

    5. Hvilke formater kan brukes til å laste opp dokumenter i registreringsprosessen, og finnes det noen størrelsesbegrensninger?

    6. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva må jeg gjøre nå?

    7. Jeg kjøpte produktet noen uker før/etter datoene for kampanjen. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne kravet mitt?

    8. Jeg har sendt kjøpsbeviset mitt og andre dokumenter som post til adressen som sto på papiret som forhandleren ga meg.  Jeg har fortsatt ikke hørt noe om kravet mitt.

    9. Jeg har ikke mottatt e-postoppdateringer om kravet mitt. Hvordan kan jeg se statusen for det?

    10. Jeg har problemer med å registrere meg for denne nettkampanjen. Hvor gjør jeg det?

    11. Hva brukes personopplysningene mine til?

    12. Hvordan løser jeg inn koden min?

     

     

     

    1.Hvordan deltar jeg i kampanjen? 

    TRINN 1

    Kjøp én av de kvalifiserte TV-modellene mellom 7. oktober 2021 og 30. november 2021 av en forhandler som deltar i kampanjen, for å få 1000 kr kreditt i lommeboken som kan brukes på PlayStation™Store.

    TRINN 2

    Gå til kampanjesiden og klikk på knappen «Løs inn nå» for å registrere deg. Innløsning er mulig fra kjøpsdatoen frem til 31. desember 2021.

    TRINN 3

    Logg på for å opprette en My Sony-konto, og fyll ut kampanjeskjemaet med de følgende opplysningene:

    · Produktopplysningene dine: modell, serienummer, kjøpsdato og forhandler

    · Personopplysningene dine: navn, e-postadresse og telefonnummer

    · Kjøpsbeviset ditt

    · Et bilde av TV-skjermen din som tydelig viser både serienummer og enhets-ID. For å gjøre dette må du åpne menyen på TV-en med «Home»-tasten på fjernkontrollen, gå til « Status og diagnostisering» på venstre side av skjermen og trykke på OK på fjernkontrollen og deretter velge «Systeminformasjon» og trykke på OK. Du finner mer informasjon om dette på den følgende koblingen: https://www.sony.no/electronics/support/articles/00248604

    Når du har oppgitt disse opplysningene, trykker du på «Submit».

    TRINN 4

    Når du har sendt inn skjemaet, videresendes du til en bekreftelsesside, og en e-postbekreftelse om registreringen sendes til e-postadressen din. Registreringskoden din er et 8-sifret nummer som vises i emnefeltet i e-posten. Denne koden fungerer også som et referansenummer, dersom du har spørsmål om kampanjen.

    TRINN 5

    Hvis kravet ditt oppfyller kampanjens vilkår og betingelser, mottar du 2 PlayStation Store-kupongkoder til en verdi av 500 kr hver innen 20 virkedager fra kravet ditt godkjennes. Husk å sjekke søppelposten din også. Hvis du vil se statusen for kravet ditt, klikker du på koblingen «Se kravets status» på kampanjens hjemmeside.

     

    2. Når mottar jeg kupongkoden min?

    Vi forsøker å sende deg PlayStation Store-kupongkodene innen 20 virkedager fra kravet ditt godkjennes. Hvis vi ikke rekker denne tidsfristen, gjør vi det så raskt som mulig. Dette er ikke innen 20 virkedager fra registreringen din, og vi kan ikke holdes ansvarlig for forhandlere som feilaktig oppgir at noen vil motta koden innen 20 virkedager fra kjøpsdatoen eller feil dato/klokkeslett. Vær oppmerksom på at manglende eller feil informasjon kan forsinke godkjenning og betaling, så husk å oppgi all nødvendig informasjon og riktige opplysninger.     

     

    3. Hva regnes som godkjent kjøpsbevis?

    Godkjent kjøpsbevis må inneholde kriteriene nedenfor:

    1 – forhandlerens navn

    2 – kjøpsdato

    3 – produktnavn

    4 – forhandlerens MVA-nummer.

    Kravet kan avslås hvis den medfølgende dokumentasjonen ikke oppfyller kriteriene nedenfor.

     

    4. Nettsiden sier at serienummeret mitt er ukjent. Hva er grunnen til det?

    Kontroller at du har oppgitt riktig serienummer . Hvis du er sikker på at informasjonen er riktig, kan det hende at modellen ikke er inkludert i kampanjen.

     

    5. Hvilke formater kan brukes til å laste opp dokumenter i registreringsprosessen, og finnes det noen størrelsesbegrensninger?

    Filen kan ikke være større enn 5 MB. Det er bare mulig å laste opp standardformatene JPG, JPEG, PNG og PDF.

     

    6. Jeg mottok en melding om at kravet mitt er ufullstendig. Hva må jeg gjøre nå?

    Send oss informasjonen som forespørres i meldingen så snart som mulig, slik at vi kan bekrefte deltakelsen din i kampanjen. Hvis du ikke svarer innen 14 dager, kan vi ikke garantere at du mottar kupongkoden.

     

    7. Jeg kjøpte produktet noen uker før/etter datoene for kampanjen. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne kravet mitt?

    Vi kan bare vurdere kunder som har kjøpt produktet mellom datoene oppgitt i vilkårene og betingelsene.

     

    8. Jeg har sendt kjøpsbeviset mitt og andre dokumenter som post til adressen som sto på papiret som forhandleren ga meg. Jeg har fortsatt ikke hørt noe om kravet mitt.

    Kravet vil dessverre ikke være gyldig før du har deltatt på nettsiden hvor du kan legge ved kjøpsbeviset, eller hvis du har sendt kjøpsbeviset til oss ved å svare på e-postbekreftelsen du mottok sammen med deltakerkoden. Krav som sendes som brevpost, er ugyldige.

     

    9. Jeg har ikke mottatt e-postoppdateringer om kravet mitt. Hvordan kan jeg se statusen for det?

    En automatisk e-postbekreftelse sendes når kravet sendes inn, og en annen når kravet godkjennes. Hvis vi trenger mer informasjon, sender vi en egen e-post om dette. Husk å sjekke mappen for søppelpost/reklame i innboksen. Du kan også bruke denne koblingen for å se kravets status ved å oppgi krav-ID-en fra e-postbekreftelsen.

     

    10. Jeg har problemer med å registrere meg for denne nettkampanjen. Hvor gjør jeg det?

    Du kan kontakte støttetelefonen på denne koblingen for å få hjelp med å sende inn kravet ditt eller fortelle om problemer du måtte ha. Hvis du har problemer med å løse inn PlayStation Store-kupongkoden, kan du kontakte kundestøtte på den følgende koblingen https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

     

    11. Hva brukes personopplysningene mine til?

    Du kan se retningslinjene våre for bruk av kundeopplysninger på denne koblingen.

     

    12. Hvordan løser jeg inn koden min?

    Gå til https://my.playstation.com/

    Logg på med PlayStation Network-kontoen din eller opprett en ny konto.

     Velg kontomenyen ved å klikke på profilbildet ditt i øvre høyre hjørne.

    Klikk på «Løs inn koder»

     Oppgi den 12-sifrede kupongkoden.

    Du kan se mer informasjon om hvordan du løser inn koden din her.

    For å løse inn den andre koden må du følge fremgangsmåten en gang til.