Artikkel-ID : 00293222 / Sist endret : 06.12.2023Skriv ut

Digital Imaging Cashback Campaign promotion (01.11.2023 - 31.01.2024)

    1. Hvordan deltar jeg i kampanjen?
    2. Når får jeg cashback betalingen inn på min bankkonto?
    3. Hvorfor skal jeg sende mitt kjøpsbevis, modellnavn og serienummer?
    4. Hva betraktes som et godkjent kjøpsbevis?
    5. Hvor kan jeg finne mitt produkts serienummer?
    6. Hjemmesiden sier at mitt serienummer ikke gjenkjennes, hvorfor det?
    7. Hvilke formater kan brukes når man laster opp dokumenter som en del av registreringsprosessen og er det størrelsesbegrensninger?
    8. Jeg har mottatt en beskjed om at mitt krav er ufullstendig. Hva skal jeg gjøre nå?
    9. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjedatoene. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne en cashback betaling for mitt kjøp?
    10. Er det mulig for meg å søke om denne kampanjen via post i stedet for online?
    11. Jeg har sendt inn et krav for tre (3) produkter, men jeg har kun rett til cashback for to (2) produkter. Hvorfor er jeg ikke kvalifisert for de andre produktene?
    12. Jeg har ikke mottatt emailoppdateringer angående mitt krav, hvordan kan jeg følge prosessen?
    13. Jeg opplever problemer når jeg prøver å registrere meg  på kampanjen online, hva skal jeg gjøre?
    14. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

    1. Hvordan deltar jeg i kampanjen?

    Steg 1

    Kjøp en av de kvalifiserte modellene  mellom 01.11.2023 - 31.01.2024 fra en gyldig forhandler for å få din Cashback.

    Steg 2

    Gå inn på kampanjenettsiden og klikk på knappen "Krev her" for å registrere deg. Kravet kan gjøres 30 dager etter innkjøpsdato til senest den 15.03. 2024

    Eksempel:

    Kunden kjøpte SEL24F14GM den 1. november 2023 på 1000 kr. Cashback i kampanjeperioden. Kunden kan sende inn sitt krav når som helst fra 1. desember til 15. mars. Eventuelle krav som sendes inn før 1. desember (mindre enn 30 dager etter kjøpet) eller etter 15. mars (utenfor reklamasjonsfristen) vil bli avvist.

    Merk: Krav kan sendes inn mellom 01.12.2023–15.03.2024.

    Steg 3

    Logg inn eller opprett en My Sony-konto og utfyll kampanjeskjema med følgende detjaler:

    • Din produktinformasjon: modell, serienummer, kjøpsdato og forhandler
    • Personlig informasjon: Navn, Email, adresse, kontoopplysninger og telefonnummer.
    • Ditt kjøpsbevis.
    • Et bilde av serienummeret mens du holder produktet i hånden

    Etter du har fylt ut denne skjema klikk på "Send inn"

    Steg 4

    Når du har sendt inn ditt skjema vil du bli omdirigert til en bekreftelsesside og en bekreftelse av din registrering vil bli sendt til din emailadresse. Din registreringskode er et 8-sifret nummer som vil vises i emailens emnefelt. Denne koden vil også fungere som et referansenummer i tilfelle du har noen spørsmål angående kampanjen.

    Steg 5

    Hvis ditt krav oppfyller kampanjens vilkår og betingelser, vil du motta din returbetaling innenfor 28 dager etter at kravet er blitt validert. Hvis du vil sjekke statusen på dit cashback-krav, kan du klikke på "Se status på krav"-linken på kampanjens hjemmeside.


    2. Når får jeg cashback betalingen inn på min bankkonto?

    Vi strever etter å overføre din returbetaling innenfor 28 dager fra valideringen av ditt krav. Hvis vi ikke har mulighet for å nå denne fristen, vil vi gjøre det så raskt som mulig etter fristen. Dette er ikke innenfor 28 dager etter din registrering, og vi kan ikke stilles til ansvar for forhandlere/selgere som har gitt kunder feilaktig opplysninger om at returbetalingen vil skje innenfor 28 dager fra kjøpstidspunktet eller annen misvisende informasjoner/tidsrammer. Vær oppmerksom på at manglende eller feilaktig informasjon, risikerer å forsinke validering og betaling, så sørg for å opplyse alle nødvendige informasjoner korrekt.


    3. Hvorfor skal jeg sende mitt kjøpsbevis, modellnavn og serienummer?

    Vi trenger et kjøpsbevis for å kontrollere at ditt kjøp oppfyller kampanjens vilkår og betingelser. Dette begrenser papirarbeidet for deg, da vi kan slå serienummeret opp og sjekke dine berettigelse til kampanjen.


    4. Hva betraktes som et godkjent kjøpsbevis?

    Et akseptert kjøpsbevis skal inneholde følgende nødvendige kriterier:

    1. Forhandlerens navn
    2. Dato for kjøpet
    3. Produktnavn
    4. Forhandleres VAT nummer

    Bemerk at kravet kan bli avist hvis insendte dokumenter ikke oppfyller overstående kriterer. 


    5. Hvor kan jeg finne mitt produkts serienummer?

    Klikk her for en illustrasjon av hvordan du kan finne serienummeret på din enhet.


    6.Hjemmesiden sier at mitt serienummer ikke gjenkjennes, hvorfor det?

    Sjekk at du har tastet inn serienummeret korrekt. Hvis du er sikker på at informasjonen er korrekt, er det mulig at din modell ikke er inkludert i kampanjen.


    7.Hvilke formater kan brukes når man laster opp dokumenter som en del av registreringsprosessen og er det størrelsesbegrensninger?

    Dine filer kan ikke være større enn 5 MB. Du kan kun laste opp i standardformatene JPG, JPEG, PNG og PDF.


    8. Jeg har mottatt en beskjed om at mitt krav er ufullstendig. Hva skal jeg gjøre nå?

    Vennligst send oss informasjonen som er etterspurt i beskjed så raskt som mulig, så kan vi bekrefte din deltagelse i kampanjen. Hvis du ikke besvarer innenfor 14 dager, kan vi ikke garantere at du vil motta din returbetaling.


    9. Jeg kjøpte mitt produkt noen uker før/etter kampanjedatoene. Kan Sony gjøre et unntak og godkjenne en cashback betaling for mitt kjøp?

    Vi kan bare tilgodese forbrukere som søker til denne kampanjen hvis deres produkt er kjøpt innenfor datoene nevnt i Vilkår og Betingelser.


    10. Er det mulig for meg å søke om denne kampanjen via post i stedet for online?

    Dessverre er krav sendt per post ikke gyldige. Vennligst logg på eller registrer deg online og oppgi nødvendig informasjon (se trinn 3).


    11. Jeg har sendt inn et krav for tre (3) produkter, men jeg har kun rett til cashback for to (2) produkter. Hvorfor er jeg ikke kvalifisert for de andre produktene?

    Hvert krav bør gjøres separat på nettstedet vårt. På slutten av hvert vellykket krav vil du ha muligheten til å sende inn et nytt krav. Klikk på knappen "Gjør krav på et annet produkt" for å legge til et krav for et annet produkt.

    MERK: Maksimalt fem (5) krav kan fremsettes per kunde (og kun to krav per modell).


    12. Jeg har ikke mottatt emailoppdateringer angående mitt krav, hvordan kan jeg følge prosessen?

    En automatisk bekreftelsesmail er sendt når ditt krav er registrert og en annen email er sendt når ditt krav er akseptert. Hvis vi har bruk for ytterligere  informasjon vil vi sende en separat mail til deg. Sørg for å sjekke spam i din innboks. I tillegg kan du bruke denne linken til å følge prosessen for ditt krav ved å opplyse referansenummeret i bekreftelsesmailen.


    13. Jeg opplever problemer når jeg prøver å registrere meg  på kampanjen online, hva skal jeg gjøre?

    Du er velkommen til å kontakte vår supportlinje gjennom denne linken for å få hjelp til å sende inn ditt krav eller for å rapportere om eventuelle problemer som oppstår.


    14. Hva skjer med mine personlige opplysninger?

    Du kan lese vår politikk for forbrukerinformasjoner ved å følge denne linken.