Gjeldende modeller

Denne informasjonen gjelder følgende modeller:

  • SRS-HG1

Om denne nedlastingen

Fordeler og forbedringer sammenlignet med siste oppdatering

  • Gir sikrere kommunikasjon
  • VIKTIG: Denne fastvareoppdateringen må utføres for at du skal fortsette å kunne bruke musikkdistribusjonstjenesten Chromecast built-in.
    Hvis du ikke installerer oppdateringen manuelt, blir den installert automatisk når det finnes en tilgjengelig aktiv nettverkstilkobling, og enheten ikke er i bruk.

Tidligere fordeler og forbedringer

  • Lagt til funksjon for høyttalerparing
  • Lagt til taleveiledning for Bluetooth-paringsmodus
  • Støtter Spotify-avspilling på Chromecast built-in
  • Forbedringer i drift og stabilitet
  • Funksjon for lytting i flere rom via Google Cast har blitt lagt til
  • Støtter musikkavspilling fra SCMS-T-enheter via Bluetooth® i trådløs omgivelseslydfunksjon
  • En trådløs omgivelseslyd- og stereofunksjon har blitt lagt til
  • Støtter lydinnhold med høy oppløsning via Google Cast
  • Speilfunksjonen støttes
    (Tilgjengeligheten avhenger etter land fastsatt av Google Inc.)

Begrensninger

  • Bare for bruk med produktene som selges i Europa. Alle modellene selges ikke i alle land.

Filinformasjon

Filnavn

  • Fastvareoppdatering 5.03 for SRS-HG1

Filversjon

  • 5.03

Utgivelsesdato

  • 27-02-2018

Klargjøring

Kontroller fastvareversjonen.

Hvis versjonen vises som 4.04 eller eldre, anbefaler vi at du oppdaterer fastvaren.

Hvis du er usikker, er det enkelt å sjekke hvilken fastvareversjon du har for øyeblikket:

  1. Koble enheten til det samme Wi-Fi-nettverket som smarttelefonen via Sony | Music Center-appen (SongPal).
  2. Start opp Sony | Music Center-appen (SongPal) på smarttelefonen.
  3. Velg h.ear go (SRS-HG1) xxxxxx.

  4. Velg Settings (Innstillinger).

  5. Velg Other Settings (Andre innstillinger).

  6. Kontroller fastvareversjonen til SRS-HG1.

Installer

Programvareoppdateringen er tilgjengelig via Internett (nettverk). Kontroller følgende trinn.
Merk: Du kan ikke oppdatere til den nyeste programvaren hvis enheten IKKE er koblet til Internett (nettverk).
Viktig:

  • Hvis av/på-indikatoren på enheten fortsetter å blinke grønt, selv etter at du har trykket på av/på-knappen, trykker du på RESET-knappen nederst på enheten.
  • Kontroller at enheten er koblet til en stikkontakt via USB-nettadapteren før du starter oppdateringen.

  1. Koble til et strømuttak
    • Bruk USB-nettadapteren og den medfølgende mikro-USB-kabelen til å koble DC IN 5V-porten på enheten til et strømuttak.
    Merk: Programvareoppdateringen kan ikke gjennomføres hvis enheten bare går på batteristrøm
  2. Koble til Internett (nettverk)
    • Koble til med Sony | Music Center-appen (SongPal) på mobilenheten
    • Slik kobler du deg til via Wi-Fi Protected Setup (WPS)
    • Slik kobler du deg til via en PC
    Du kan se enhetens bruksanvisning for å få mer informasjon
  3. Hvis høyttaleren er slått på, trykker du på knappen (på/standby) og slår den av
  4. Strømledningen som er koblet til nettadapteren, settes inn i en stikkontakt
    Merk: Programvareoppdateringen kan ikke gjennomføres hvis enheten kun går på batteri
  5. Trykk på knappen (på/standby) for å slå den på
  6. Vent til LINK-indikatoren ikke lenger blinker, men lyser oransje. Når en ny programvareoppdatering er tilgjengelig, begynner WPS/UPDATE-knappen å lyse

  7. Trykk og hold inne WPS/UPDATE-knappen til du hører piping. Når programvareoppdateringen starter, begynner WPS/UPDATE-knappen å blinke.Merk: Høyttaleren kan ikke brukes under oppdateringen
  8. Blinkingen til WPS/UPDATE-knappen (intervall og tilstand) endres i løpet av oppdateringsprosessen
  9. Når oppdateringen er fullført, vil WPS/UPDATE-knappen slå seg av, og høyttaleren går over i standbymodus eller BLUETOOTH/nettverksstandbymodus automatisk
  10. Du kan kontrollere hvilken versjon det er, ved å følge trinnene under Hvordan fastslå programvareversjonen. Da ser du om oppdateringen var vellykket.

Spørsmål og svar

Alle funksjons-LED-ene lyser

Programvareoppdateringen mislyktes. Trykk på knappen (på/standby) for å slå av høyttaleren, og slå den deretter på igjen. Kontroller at høyttaleren er koblet til Internett, og at WPS/UPDATE-knappen lyser, og start oppdateringen igjen.