Artikkel-ID : 00239195 / Sist endret : 22.01.2020

Hvor finner jeg offisielle deler og tilbehør som har blitt sertifisert av Sony?

    Hvor finner jeg offisielle deler og tilbehør som har blitt sertifisert av Sony?

    Aller reservedeler og tilbehør som har blitt sertifisert av Sony, er tilgjengelige via den nettbaserte servicesenterpartneren vår EET Europarts. EET har støtte for en rekke lyd- og bildeprodukter og kan hjelpe deg med erstatninger og reparasjoner. 

    >>> Gå til EET Europarts
     

    Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner en del eller et tilbehør på EET-nettstedet?

    Hvis EET Europarts ikke har delen eller tilbehøret du trenger, kan det hende at du kan finne andre forhandlere som ikke er tilknyttet Sony, som selger lignende varer på nettet eller i vanlige elektronikkforretninger. 
    Bare husk at Sony ikke kan godkjenne eller sertifisere tredjepartsleverandører, noe som automatisk gjør et tredjepartskjøp til ditt ansvar og valg. Hvis du forsøker å reparere et produkt på egenhånd, eller hvis du bruker tilbehør som ikke kommer fra Sony, som skader produktet, mister du automatisk alle garantibetingelser du har rett på. 

     

    Hvordan kjøper jeg reservedeler eller tilbehør?

    1. EET Europarts-nettstedet kan du skrive inn modellen din i søkefeltet Sony Guide
    2. Trykk på Search (Søk), og klikk på modellen i søkeresultatene for å bekrefte valget ditt
    3. Finn varen du ser etter, i listen over reservedeler
    4. Velg antall, og fullfør betalingsprosessen. 

     

    Jeg vil vite mer om reparasjoner

    Vil du vite mer om reparasjoner og garantier?

    >>> Hvilke typer skader dekkes ikke av garantien min?
    >>> Sjekkliste: Hva bør jeg gjøre før jeg sender produktet inn til reparasjon?