Se Netflix på din BRAVIA-TV

Viktig: Merk at det kan hende at Netflix ikke er tilgjengelig i landet du befinner deg i. Gå til Netflixs nettsider for mer informasjon.


Sjekk om TVen din er klar for Netflix

Netflix fungerer på følgende modeller:

2014-modeller

KD-85X9505BKD-65X9505BKD-79X9005BKD-65X9005BKD-55X9005B
KD-70X8505BKD-65X8505BKD-55X8505BKD-49X8505BKD-75S9005B
KD-65S9005BKDL-55W955BKDL-60W855BKDL-55W8xxBKDL-50W8xxB
KDL-42W8xxBKDL-50W7xxBKDL-42W70xBKDL-32W70xBKDL-60W605B
KDL-48W585BKDL-48W605BKDL-40W605BKDL-65W955B

2013-modeller

KD-55X8505AKD-65X8505AKD-55X9005AKD-65X9005AKDL-40W905A
KDL-46W905AKDL-55W905AKDL-24W60xAKDL-32W60xAKDL-42W65xA
KDL-50W656AKDL-50W685AKDL-65W855AKDL-42W80xAKDL-47W80xA
KDL-55W80xA

Du trenger en rask Internett-tilkobling for å kunne bruke Netflix. Hvis du er usikker på hastigheten, bør du kontakte Internett-leverandøren din.

Slik bruker du Netflix-appen

Hvis det er en Netflix-knapp på fjernkontrollen, kan du trykke den for å starte appen.

Hvis ikke følger du disse trinnene.

  1. Trykk HOME / MENU (HJEM / MENY)-knappen på fjernkontrollen
  2. Velg Apps (apper)
  3. Velg Netflix
  4. Logg på med påloggingsinformasjonen din, eller opprett en konto (gå til Netflix-nettstedet for nærmere informasjon).

Feilsøking av Netflix

Sp.Hvorfor stopper eller hakker bildet?
Sv.Gå til menyen for Internett-innstillinger og velg Refresh internet content (Oppdater Internett-innhold)

Sp.Jeg får ikke tilgang til Netflix. Hva er problemet?
Sv.Det kan være problemer med Netflix-tjenesten. Prøv på nytt etter noen minutter. Du kan også gå til Netflix-nettstedet for å få nærmere informasjon

Sp.Jeg trenger hjelp med Netflix-kontoen min. Hvem kontakter jeg?
Sv.Vi kan dessverre ikke svare på spørsmål om Netflix-kontoen din. Du må kontakte Netflix direkte.

Sp.Spørsmålet mitt ble ikke besvart her. Hvor kan jeg få hjelp?
Sv.Prøv Sony-fellesskapet, hvor du finner spørsmål og svar fra andre BRAVIA-eiere