Velkommen til kontoen din

Tilpass opplevelsen

Hvorfor opprette en konto?

  • Eksklusive tilbud
    Hold deg oppdatert på tilbud og det siste nye
  • Dine produkter
    Motta regelmessige oppdateringer om produktene dine
  • Enkel støtte
    Omfattende brukerstøtte
  • Lek og lær
    Delta i diskusjoner med fellesskapet
 
 

Kontoer knyttet sammen for tjenestene til Sony Group

Få tilgang til flere nettjenester fra Sony Group med samme påloggingsinformasjon ved å knytte kontoene dine sammen.

Lukk
Kontoer knyttet sammen for tjenestene til Sony
Hvorfor knytte sammen kontoene?

  • Få tilgang til flere nettjenester fra Sony Group med samme påloggingsinformasjon (e-postadresse og passord).
  • Du kan oppdatere alle kontoene dine kjapt og enkelt siden kontoinformasjonen din synkroniseres på alle kontoene du har knyttet sammen

  • Hvilke kontoer kan du knytte sammen?

    Du kan knytte sammen kontoer fra følgende nettjenester fra Sony Group:

    Tjenester som er tilgjengelige fra Sony Europe

  • My Sony
  • Nettsamfunnet

  • Tjenester som er tilgjengelige fra andre selskaper innen Sony Group:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • Xperia Care
  • Min støtte
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Tjenestene er kanskje ikke tilgjengelige i alle land/regioner.

    Hvis du vil knytte sammen kontoer, må e-postadressen for hver konto være den samme.

    De grunnleggende kontoopplysningene dine synkroniseres

    Følgende informasjon blir synkronisert på tvers av sammenknyttede kontoer:

  • Innloggings-ID (e-postadresse)
  • Passord
  • Fødselsdato
  • Landet du er bosatt i
  • Navn
  • Kjønn
  • Foretrukket språk
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Sikkerhetsspørsmål
  • Sikkerhetssvar

  • Hvis du vil endre kontoinformasjonen, trenger du bare endre den én gang, og så oppdateres den automatisk på alle kontoene du har knyttet sammen.

    Hvordan knytter du sammen eksisterende kontoer?

    Første gangen du logger inn på en av kontoene for de ovennevnte tjenestene fra Sony Group, blir du bedt om å oppgradere den. Du kan bli bedt om å legge til mer informasjon før du fullfører oppgraderingen. Når du har oppgradert én konto og eventuelt logger inn på en konto for en av de andre ovennevnte tjenestene, blir du spurt om du vil knytte de to kontoene sammen (så fremt du bruker samme e-postadresse på de to kontoene). Vi sjekker om de grunnleggende kontoopplysningene dine stemmer overens. Hvis ikke, ber vi deg velge hvilken informasjon du vil bruke før kontoene knyttes sammen.

    Hvordan bruker du den synkroniserte innloggingsinformasjonen til å få tilgang til en annen tjeneste fra Sony Group?

    Hvis du har en oppgradert konto (eller flere kontoer som er knyttet sammen), trenger du bare å bruke ett sett med påloggingsinformasjon for å få tilgang til hvilken som helst av de ovennevnte Sony Group-tjenestene. Første gangen du logger på, blir du bedt om å fylle ut et kort kontoregistreringsskjema. De grunnleggende kontoopplysningene dine blir hentet fra den oppdaterte kontoen din (eller de sammenknyttede kontoene dine), slik at du slipper å skrive inn disse på nytt. Du kan også bli bedt om å legge til mer informasjon for å fullføre registreringen. Du kan se gjennom og endre de grunnleggende kontoopplysningene dine når kontoregistreringen er fullført.

    Hvilket selskap i Sony Group kontrollerer de sammenknyttede kontoene mine?

    Det selskapet i Sony Group som opererer hver tjeneste du bruker, fortsetter å kontrollere kontoen din for den tjenesten (og eventuelle data som samles inn når du bruker den kontoen). Hvis du ønsker å utøve rettighetene dine til dine personlige data (for eksempel rett til innsyn) for en konto, må du ta kontakt med det selskapet i Sony Group som kontrollerer den kontoen. Du finner kontaktinformasjon i selskapets retningslinjer for personvern.