Xperia 10 III

Bli enda raskere med Xperia 10 III – den oppnåelige og kompakte modellen i Xperia 10-serien som tilbyr 5G-tilkobling

12 mai, 2021

Den nye Xperia 10 III er den første modellen i Xperia 10-serien som tilbyr 5G-tilkobling. Xperia 10 III er stappet full av underholdningsfunksjoner, utvidet batteriliv[i], og er presentert i et stilig, kompakt, lett og vanntett design. Xperia 10 III er en eksepsjonell mellomklasse-enhet som har blitt utviklet med styrke, fart og bærbarhet i tankene.

Brukere kan få mer glede av det de vil ha på farten, med Xperia 10 III. Den kombinerer kraftig, langvarig 4,500 mAh-batteri (25 prosent med enn sin forgjenger, Xperia 10 II) med farten til 5G for rask strømming og nedlasting – uansett om det er å lytte til høyoppløselig lys gjennom hodetelefoner, takket være DSSE Ultimate-kompatibilitet, eller om det er for å se dine favorittfilmer på den krystallklare FHD+ OLED-skjermen. Qualcomm® Snapdragon™ 690 5G-mobilplattform[v] kan enkelt takle apper, filmer, spill og mer med høy ytelste og kraftig effektivitet for god tilkobling. Takket være Smart tilkobling tar Xperia 10 III dyp læringsteknologi, som bruker Sonys Neural Network Libraries og analyserer Wi-Fi-signaler for å forutse mulige tilkoblingsproblemer før de faktisk oppstår.

Xperia 10 III vurderer kvaliteten på det tilgjengelige internettet før tilkobling, så du ikke trenger å bekymre deg for å koble deg til internett som ikke fungerer. Hvis den forutser noen kompromisser med tilkoblingen og dens kvalitet, vil den automatisk bytte til mobildata i stedet.

5G-enheten tilbyr en kompakt og oppnåelig løsning for den generelle brukeren, enten du ser etter en 5G-enhet i mellomsjiktet, eller vil inkorporere underholdingsfunksjonene til Xperia 10 III i deres daglige liv.

Xperia 10 III er tilgjengelig i butikkene fra 15. juni 2021, i fargene sort, blå og hvit, til en veiledende pris fra 4290 kroner.

Frem til 1. august, eller så lenge det er nok på lager, følger det med et par WH-CH710N hodetelefoner til en verdi av 1200 kroner, hos utvalgte forhandlere.

[i] Sammenlignet med Xperia 10 II

[ii] Qualcomm Snapdragon er et produkt Qualcomm Technologies, Inc. og/eller deres datterselskaper. Qualcomm og Snapdragon er varemerket av Qualcomm Incorporated, registrert i USA eller andre land, brukt med tillatelse.

[iii] Resultatet er testet av Sony Corporations – basert på brukerprofilen med same type batteri og USB-lading. Batterilivet varierer avhengig av brukersituasjonen.

[iv] Automatisk modus for dyreoppdagelse fungerer bare med hunder eller katter, andre dyr støttes ikke. Nøyaktigheten kan variere avhengig av rasen.

[v] Qualcomm Snapdragon er et produkt Qualcomm Technologies, Inc. og/eller deres datterselskaper. Qualcomm og Snapdragon er varemerket av Qualcomm Incorporated, registrert i USA eller andre land, brukt med tillatelse.

Sony Corporation er ansvarlig for Electronics Products & Solutions (EP&S)-virksomheten hos Sony Group. Med visjonen om å “fortsette å levere Kando og Anshin til folk og samfunn over hele verden gjennom jakten på teknologi og nye utfordringer”, vil Sony skape produkter og tjenester som hjemmeunderholdning og lyd, bilder og mobilkomunnikasjon. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/

Meld deg på for å motta pressemeldinger fra Sony på e-post
Du er registrert for å motta pressemeldinger fra Sony på e-post
Ferdig!