4.2 basert på 10 kundeomtaler

1
Lydkvalitet

Nyttigste som er positiv
0

Et godt kjøp

BDV-N9200W / N9200WL 20.12.2014 av rogerkar

Jeg kjøpte dette surround anlegget fra Sony (BDV-N9200W) i sommer og er meget fornøyd med kjøpet. Kjempebra bilde fra blue-ray og DVD filmer. Lyd i surround er kjempebra. Litt tammere på tokanals musikk. Men er imponert over hvor klar og tydelig lyden er, oppløst og full av detaljer i lydbildet spesielt på film og i DTS HD Master audio. Men for all del, jeg har koset meg mange helger med god musikk også i vanlig stereo. Det er nokk av funksjoner. Får spilt av all musikk jeg har på smart telefon og pc gjennom hjemmenetverket og en router. Kan noen ganger være litt dårligforbindelse mellom TV/canal digital dekoderen og receiveren. Jeg har koblet Hd motakeren min til receiverens HDMi 2 inntak. Men måtte stille inn receiveren til å hoppe over andre inntak for at det skulle fungere bedre. I forhold til pris så synes jeg alt i alt, at dette var et meget godt kjøp....

0

0

Nyttigste som er kritisk
0

Sørgelig lite funksjonalitet

BDV-N9200W / N9200WL 03.12.2016 av Kallesnømann

Krangler med tilkoblede produkter via HDMI; eks ekstern mediaspiller og slukker HDMI-porten etter noen minutt. Kan ikke vise SMB-servere; DVS at den slett ikke kan vise video fra harddisker via nettverk. Kun via kranglete mediaservere. Den har kun 1 USB-inngang på fremsiden som har lite støtte for videoformat og lydspor til diverse film. Det er ingen ekstra USB for tastatur-dongle. Nekter å vise BLURAY 3D hvis du ikke har nøyaktig riktig kabel, uten at den viser konstruktiv feilmelding; den nekter å spille av plata i sin helhet. Bra lyd, men dette hjemmekinosenteret er kun OK og hører hjemme hos noen som ikke har nettverk, mediafiler og bare spiller via disk. Skivebom fra SONY.

0

0

10 brukeromtaler

2 Modeller

Modeller

0

Elendig

Svart 10.07.2018

Elendig! CD-spilleren sluttet å virke etter et par måneder

Lydkvalitet

Dårlig

Dårlig

0

0

0

Sørgelig lite funksjonalitet

0

0

0

Et godt kjøp.

BDV-N9200W / N9200WL 18.08.2016 av Flatbygda

Enkelt å sette opp, enkelt å koble opp de trådløse bakhøyttalerne. Anbefales!

0

0

0

Topp hjemmekinoanlegg

BDV-N9200W / N9200WL 06.08.2016 av Robert75

Enkelt å koble til, sette opp. Topp lyd i denne prisklassen

0

0

0

Fantastisk anlegg for pengene!

BDV-N9200W / N9200WL 30.04.2016 av HKvalhe

Et knakende smart og fantastisk, kompakt 5.1 hjemmekino-anlegg med utmerket 4k Ultra HD-oppskalering! Med en Samsung SUHD tv som jeg har, blir både bilde og lyd helt fantastisk, og gir en helt ny dimensjon også på Star Wars filmene på Blu Ray ;) Håper Sony kommer ut med en Ultra HD Blu Ray spiller i samme anlegg i ny utgave, og forsatt bruke de samme høytalere, med støtte for lydformatene Dolby Atmos og DTS-X ;) Liker det faktum at anlegget kan simulere en 9.1 kanalers kinolyd, med modusen Cinema Studio 9.1 gjennom 5 høytalere!!! Anbefales!

0

0

0

Lett å koble opp med farge merking på alle punkter

BDV-N9200W / N9200WL 15.04.2016 av Katkim

Jeg sjekket opp flere typer før valget falt på dette. Mest lyd for pengene . Må nok doble beløpet visst man skal ha noe bedre

0

0

0

Masse for pengene

Hvit 12.03.2016 av Xartist

Kjøpte anlegget for 2 uker siden. Det er enkelt å montere. Selv på en litt gammel TV, får jeg veldig gode bilder. Lyden er langt over forventet til denne prisen. "Star Wars serien" fikk bokstavelig talt en ny dimensjon med dette anlegget, med både bilde og lyd. Med tanke på prisen, er dette en meget god løsning. Anbefales !

Lydkvalitet

0

0

0

Masse for pengene

BDV-N9200W / N9200WL 08.03.2016 av Xartist

Kjøpte anlegget for 2 uker siden. Enkelt å montere. Selv på en litt gammel TV, får jeg veldig gode bilder. Lyden er langt over forventet til denne prisen. "Star Wars serien" fikk bokstavelig talt en ny dimensjon med dette anlegget. Med tanke på prisen, er dette en meget god løsning. Anbefales !

0

0

0