4.3 basert på 4 kundeomtaler

0
Bildekvalitet

4 brukeromtaler

0

Alt i ett!

ILCE-7RM2 01.03.2016 av kjellaus

Jeg kjøpe dette for 14 dager siden og for meg er dette et kamera som har alt jeg trenger og litt til i et kompakt kamerahus. Suveren bildekvalitet! Og jeg kan bruke Canon-objektiver jeg har fra før..!

Bildekvalitet

0

0

0

Mye bra, men AF-systemet holder ikke ... .

ILCE-7RM2 06.02.2016 av Alband

Mitt hovedinteressefelt innen foto er fotografering av småfugler. Basert på tester fra ledende fotonettsteder, syntes Sony Alpha 7 R II å være et ideelt kamera, og ble innkjøpt sammen med blant annet Sony 70-200mm F/4. STOR skuffelse, - kameraet klarte ikke å fokusere på småfugler, - heller ikke på gardiner, lampeskjermer eller planter. Våre 5 øvrige "entusiastkameraer" hadde ingen problemer med å fokusere på slike motiver. Sony Alpha 7 R II ble en stor og dyr skuffelse ! Jeg er for øvrig "Sony-fan", og har en rekke 15-20 år fotorelaterte Sonyprodukter i førsteklasses stand.

Grei nok

2

3

0

Imponerende

ILCE-7RM2 30.12.2015 av js99

Dette er det beste digitale kamera jeg har brukt, liten men med en bilde kvalitet som overgår selv de store klumpete speilrefleksene. Med den manuelle settingen og en manuell objektive så er det nesten som å være tilbake i analoge tider. Brilliant-

Bildekvalitet

1

0

0

Dette er kameraet for entusiasten

ILCE-7RM2 03.10.2015 av ArcticShooter

Jeg har hatt kameraet i litt over en måned. Og det svarer helt til forventningene. Har også versjon 1 men nå bruker jeg kun versjon 2. Det er litt tyngre men bedre ergonomisk. Den lydløse lukkeren er helt fantastisk. Jeg bruker en del linser uten stabilisator. Men den innebygde fungerer helt perfekt. Når det gjelder støy ved høy iso har jeg tatt bilder på 6400 som er utrolig bra. Litt støy men det er enkelt å fjerne i CaptureOne som følger med gratis. Merker at Raw filen er større siden datamaskinen nå jobber hardere. Men det er en utrolig bildekvalitet og en kan beskjære veldig mye og likevel kunne skrive ut et stort bilde. Angrer ikke et øyeblikk at jeg kjøpte dette kameraet. Ja det er kostbart men all hobby koster.

Bildekvalitet

4

0