4.8 basert på 4 kundeomtaler

0
Lydkvalitet

4 brukeromtaler

0

Prisbombe

SRS-X99 12.10.2018 av LAunited

Jeg har 2 stk SRS X99 fra før, og gleder meg til å motta to til. Med å laste ned anbefalt app, og ellers optimale forhold fra altibox fungerer høyttalerne strålende på radio, og musikk fra Google Play Music. Enkel i bruk da jeg styrer alt fra mobil og nettbrett, men viktigst av alt, lyden overrasker og gleder stort. SRS X99 fungerer ideelt med Sony HT ST5000 soundbar og subwoofer, og jeg blir ikke lei av å lytte på musikk. Tvert imot, med dette lydsystemet er jeg mer hekta på musikk enn noen gang før. Det eneste som kan gjøre det bedre er flere SRS X99. Gleder meg stort til to nye eksemplarer, nå blir det fest.

0

0

0

So Sony

SRS-X99 09.10.2018 av Walther76

Veldig fornøyd med design og lydkvalitet. Litt vanskelig med installasjon men det er bare 1 gang :-)

Lydkvalitet

0

0

0

Bra lyd

SRS-X99 13.02.2017 av Temoi

Etter at jeg var på jakt etter pc-høytaler valgte jeg denne som jeg har under skjermen. Fungerer utmerket som pc-høytaler gjennom usb, samt spille musikk fra mobil/nettbrett gjennom bluetooth, Chromecast eller Airplay Har ellers flere Sonos høyttalere i huset, men denne spiller bedre lyd enn den største Sonos5. Sony Appen er ikke å skryte av, men fungerte fint for å settet opp høyttaleren. - Super lyd til musikk - Enkel å koble opp - Følger med fjernkontroll - 2 usb kontakter som kan bruke til å lade mobil og spille fra pc - Oppkobling til Bluetooth fungerer bra

0

0

0

Super lyd!

SRS-X99 05.09.2016 av Tebbe2

Vi hadde store forventninger i forhold til omtalen av høyttaleren. Forventningene er oppfylt og vel så det! Vi hadde den som eneste musikk i et bryllup i et relativt stort lokale. Ingen problem å få det trøkket som behøvdes. Utrolig i forhold til størrelsen!

0

0