solnedgang mellom skyskrapere

Ron Timehin

Ron Timehin | UK

«Fotografi gir meg mulighet til å bearbeide, verdsette og tolke verden rundt meg»

Ron Timehin er en profesjonell fotograf og produsent som er etablert i London. Han spesialiserer seg på bylandskap- og portrettfotografering og har opparbeidet seg en variert kundeliste som består av provisjonsarbeid for merker som Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull og Vodafone. Ron signerte en kontrakt som europeisk ambassadør med Sony i 2019 og en Insider-kontrakt med Adobe, og han fortsetter å jobbe tett sammen med begge disse selskapene. Rons arbeid har vært vist i flere publikasjoner, inkludert British Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine og Resource Photography Magazine. Ron er også en av grunnleggerne av selskapet Audax, som skaper fengslende reklamer for merker som EA Sports, samtidig som de er nøye på å gi noe tilbake. Selv om Audax kun har vært i gang i ett år, har selskapet samlet inn ca. GBP 250 000 til ulike veldedigheter via arbeidet sitt. Ron har også gitt ut sin første fotografibok, «London Fog», som har blitt solgt over hele verden av bokhandlere som Waterstones og via Internett gjennom Amazon. London Fog var en av The TIMES Photography Books of the Year 2019, som senere førte til flere visninger i tradisjonelle medier som ITV News. Ron holder regelmessig workshops relatert til fotografi og sosiale medier for kunder som Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show og Wex Photo Video. Disse kan være i praksis og i felten eller som nettbaserte presentasjoner, og den største så langt hadde over 15 000 deltakere.

Rons sett

Rons historier